כאשר אתם רוצים לשווק עסק אתם חייבים לכוון ליעד ומטרות שמתאימות לאופי המוצר או השרות שאתם מציעים. לפרסום בפייסבוק יש את היכולת לבצע פילוח מדוייק של קהל היעד שאליו אנחנו רוצים לכוון. החסרון הוא שאנחנו דרך רשת הפייסבוק פוגשים את הגולש בזמנו החופשי באופן אקראי ולא במצב ההפוך שהוא מחפש אותנו. וכך אנחנו כביכול מאלצים אותו בשיווק אגרסיבי. לדוגמא כאשר רוצים לפרסם טכנאי מחשבים ובחרנו בפייסבוק נוכל לכוון לאזור שלנו וגם ללקוחות פונטציאלים אבל מודעת הפרסום תופיע אצל הגולשים גם שהמחשב שלהם תקין, ולכן אנחנו מסתכנים בהשקעה של פרסום לקהל יעד שאינו צריך את השירות. ולכן פרסום בגוגל היה אפקטיבי יותר.