מקדם אתרים סיפור החיים שלי
זמן מאמר משוער 3:50
מקדם אתרים מקצועי סיפור החיים שלי הקדמה:
איך נהפכתי למקדם אתרים מקצועי הסיפור חיים שלי אמל"ק
אני בדרך כלל לא נוהג לכתוב ולספר דברים חשופים ברשת או ברשתות החברתיות, אבל הפעם יש לי סיבה טובה מאוד (בהמשך תגלו מדוע )
לפני 15 שנים, החיים שלי היו סוג של מלחמת הישרדות.
עבדתי כמחסנאי, במשמרות תובעניות מ22:00 בלילה עד 7 בבוקר, 6 פעמים בשבוע
מרים סחורה, פורק סחורה ושובר את הגב
מגיע הביתה אחרי יום עבודה מפורק מעייפות, נרדם מול הטלוויזיה וקם לעבודה.
כך חייתי קרוב ל-5 שנים. עובד-אוכל-ישן. עובד כדי לאכול, ואוכל כדי לעבוד.
מכירים את זה?
בנס עברתי תאונה ונאלצתי לעזוב את העבודה.
בתקופה בה ביליתי המון זמן בבית כאשר הייתי מגובס, היה לי שפע של זמן פנוי לחשוב.
מכירים את הצמתים האלה שפוגשים אתכם חסרי אונים?
אז זה היה צומת כזה, הייתי שבור ומיואש, לא ידעתי מה לעשות עם החיים שלי.
איך ממשיכים מכאן הלאה.
נלחמתי בכוחות שלא היו לי, לנסות לצוף מעל המים, לתת לעצמי מקום בטוח ויציב כשאני בלי פרנסה ובלי כלום בעצם.
באותה תקופה, פגשתי "במקרה" (כמובן שאין מקרה בעולם)
חבר ילדות שהייתה לו חברה קטנה לקידום אתרים וביקשתי להגיע לעבוד אצלו בחינם כדי לא להישאר בבית בלי כלום.
כאן הגיעה נקודת המפנה, תודה לך בורא עולם!
במקום לחיות מתוך הישרדות, התחלתי להיחשף לעולם שטרם הכרתי.
עולם של עבודה מתוך תשוקה,
של שמחה וחיוניות.
ישבתי ולמדתי את כל סודות הקידום
ו… וואו! זה היה ממש מעניין!
לא עוד סחיבת משאות כבדים ללא מטרה,
כאן הייתי לומד ומשפיע על תוצאות של אתרים אמתיים.
הייתי קם לעבודה בכיף, עובד בחשק, ובסוף היום משתף את בת הזוג שלי (@מור בראל המהממת, היום אשתי) בהתרגשות בטסטים שעשיתי
והיא לא הצליחה להבין על מה ההתלהבות הגדולה
אחרי תקופה, החליטו להעסיק אותי בתשלום. יששש!
חשבתם שכאן הקושי נגמר? וחיינו Happily ever after? חכו עוד טיפה.
לאחר שנה של עבודה, המשכורת שקיבלתי הייתה נמוכה למדי,
הייתי צפוי להתחתן תוך חודש ולצערי לא יכולתי להקים משפחה עם המשכורת שקיבלתי.
מה עושה בנאדם שהמשכורת לא מספקת אותו? מבקש העלאה כמובן.
אז גם אני ביקשתי העלאה ו…
נעניתי בשלילה.
שוב הכל היה כואב וקשה, ונראה סוף העולם.
אבל מניסיוני האישי, אחרי מערבולת סוחפת, מגיעים לחוף מבטחים.
לא הייתה לי ברירה. הייתי חייב לעשות משהו שונה ממה שעשיתי בעבר.
זרקתי לאיתן, אותו הכרתי באותה חברה בה עבדתי, רעיון,
שאני אפילו לא יודע מאיפה היה לי אומץ להציע: "תן לי לקדם את האתר שלך בגוגל בעצמי".
איתן התלהב מהרעיון, כי גם הוא לא כל כך היה מרוצה מהמשכורת…
החלום הרטוב של כל מקדם אתרים זה להופיע בביטוי "קידום אתרים", ואני החלטתי שאין דבר העומד בפני הרצון.
ישבתי ימים ולילות, בשעות לא שעות, חוקר, בודק, ובונה קישורים ללא הרף.
אשתי הייתה מתעוררת בבוקר, רואה אותי ממשיך לעבוד ואומרת לי:
"די אתה בסוף תהרוג את עצמך, לך לישון"
ואני ראיתי מול עיניי רק מטרה אחת : להיות מקום ראשון בגוגל!
ולא להאמין, הגעתי למקומות הראשונים בביטוי "קידום אתרים", ואפילו פעם אחת הייתי במקום הראשון אחרי Daniel Zrihen הצדיק.
בשלב הזה, התחלתי להאמין בעצמי, לקבל פניות מהאתר,
(כך נולד האתר SeoWho )
בשלב הזה היה לי מספיק בטחון ביכולות שלי והחלטתי – אני חייב לעזוב את העבודה ולהקים סוכנות לקידום אתרים יחד עם איתן.
זה היה משעשע.
עבדנו בבית של איתן, והצגנו את עצמנו כחברה גדולה.
(השמענו רעש מלאכותי של מדפסות ואנשים ברקע שהורדנו מיוטיוב כדי לסגור עסקאות…
אין מה לעשות, לפעמים המטרה מקדשת את האמצעים)
הפרדת כוחות בשביל לצעוד לבד בלי פחד..
הייתה תקופה ממש טובה של כמה שנים, ובסופו של דבר החלטנו להפריד כוחות, לפרק את השותפות ולצאת כל אחד לדרכו.
קניתי את החלק שלי מאיתן, ולאחר מכן החבר שלי שקיבל אותי לעבודה בפעם הראשונה נהפך להיות השותף שלי.
אחרי הרבה חריקות שיניים, לילות ללא שינה וימים מורטי עצבים, הצלחתי להקים סוכנות קידום אתרים והגענו ל-100 לקוחות בחודש.
למרות שהיה לי טוב הרגשתי החמצה:
התחושה הייתה שאני בקושי רואה את המשפחה והילדים, והעדפתי להוריד רגל מהגז כדי להיות יותר נוכח בבית.
מכרתי את הלקוחות לחבר שלי ולעצמי השארתי כמה לקוחות בודדים
והעדפתי להתרכז בקידום העסק של אשתי (https://www.morbarel.co.il)
במקביל, הלכתי על כיוון חדש בנוסף בקידום הלקוחות שלי של קידום נכסים אינטרנטיים שהם שלי וגזירת קופון אחוזים מכל עסקה שנכנסת (מה שאני עושה בפועל, עד היום)
עד כאן סיפור החיים החשוף שלי.
דוגמאות לנכסים אינטרנטיים שהוקמו לפני שנה והינה התוצאה!
שם האתר – https://dental-clinics.co.il
מקום 4 באורגני
ביטוי – השתלות שיניים מחירים
כמות חיפושים חודשי – 18100 איש בחודש
שם האתר – https://seofocus.co.il
מקום 1 באורגני
ביטוי – פרסום באינטרנט
כמות חיפושים חודשי – 390 איש בחודש
ועוד המון תוצאות מדהימות!!
אז אם את/ה רוצה להקים איתי ביחד נכס אינטרנטי או תרצה שאקדם אותך?
מזמין אותך להתקשר למספר 072-394-1571 ואשמח לעזור!
בפוסט זה בבלוג תלמדו כיצד למצוא מקדם אתרים מקצועי מוסמך לעסק שלכם
ללא קידום נכון, ייתכן שתתקשו לדרג במנועי החיפוש מה שיוביל לפחות תנועה לאתר שלכם ולהורדת המכירות.
— מקדם אתרים פרילנסר הוא מישהו שמקדם או מפרסם מוצר או שירותים של חברה באמצעות מדיה חברתית מגוונת.
זה כולל דברים כמו ציוץ, פרסום ובלוגים על החברה.
כאשר מחפשים מקדם אתרים מקצועי לעסק שלכם, חשוב למצוא מישהו שיכול לקדם תוכן בצורה יעילה באינטרנט.
הם צריכים גם להבין מה גורם לתוכן להפוך לוויראלי ולהיות מסוגלים
ליצור אסטרטגיית מדיה חברתית שתעבוד עם התקציב שלך.
— בחירת מקדם אתרים מקצועי לעסק שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה.
יש הרבה סוכנויות שמציעות את השירותים האלה ולא קל לדעת לאיזו סוכנות באמת אכפת מהלקוח.
הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לזהות את כל הגורמים שתרצה במקדם האתר שלך.
סוכנות צריכה לפחות להיות מסוגלת לספק לך שירות לקוחות, שקיפות מלאה ועבודה איכותית.
לאחר מכן, בדוק אם לסוכנות יש ניסיון עם הנישה או התעשייה שלך.
לבסוף, גלה אם יש להם הפניות או המלצות של אנשים שהשתמשו בשירותיהם בעבר.
— בחירת מקדם אתרים לעסק שלך חשובה מאוד.
קידום אתר חיוני לכל עסק כדי לצמוח ולשמור על הנוכחות המקוונת שלו.
מקדם אתרים מקצועי יספק לכם את הגישה הנכונה להפוך את התוכן שלכם לגלוי לקהל הנכון ולשמור אותו שם לטווח ארוך.
אין זה מפתיע שעסקים רבים מחפשים מקדם אתרים
שיוכל לעזור להם להתקדם במהירות וביעילות.
עם זאת, קיימים יזמים שונים בשוק, מה שמקשה על הבחירה באחד שיתאים לצרכיהם.
אז אילו גורמים כדאי לקחת בחשבון לפני שכירת מקדם אתרים מקצועי?
מיומנויות: הגורם החשוב ביותר בבחירת מקדם אתרים טוב הוא התחשבות במערך הכישורים והכישורים שלו.
אם אתה רוצה מישהו שיוכל לקדם את האתר שלך ביעילות, הוא צריך לדעת על SEO הכי טוב
מקדם אתרים מקצועי
הוא אדם שנשכר על ידי חברות לקידום עסקיהן באמצעות שימוש במדיה חברתית, תוכן שיווקי, קידום אתרים וקמפיינים שיווקיים דיגיטליים נוספים.
על מנת לבחור מקדם אתרים טוב עבור העסק שלך, עליך להסתכל על הדברים הבאים:
– אסטרטגיית מקדם אתרים
– מספר עוקבים בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית
– סוג הפוסטים שהם משתפים בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית
– איכות וייחודיות של פוסטים
מקדם אתרים מקצועי יקדם את האתר שלך לקהל המתאים באמצעות אסטרטגיות שונות.
מי קהל היעד שלך?
מה אתה רוצה שהם יעשו כשהם מבקרים באתר שלך?
איך אתה מתכוון למדוד את הצלחת הקמפיין?
מהן מטרות הקמפיין שלך וכמה זמן פנוי עבורו?
מהו תקציב ריאלי עבור מסע פרסום זה?
אנחנו צריכים גם להבין איזה סוג של שירותים
אנחנו צריכים – אופטימיזציה ליבה למנועי חיפוש, שיווק תוכן, ניהול מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל או הכל ביחד.
מציאת מקדם אתרים לעסק שלך עשויה להיראות כמו עבודה קלה.
עם זאת, לא פעם, מקדם אחד גרוע יכול להפוך את התדמית של החברה שלך למשהו שהוא לא.
לפיכך, חשוב להקפיד בבחירת מקדם אתרים טוב למען העסק.
כל חברה מצליחה חייבת להשקיע בנוכחות המקוונת שלה ולכן חשוב
להבין כיצד לבחור משווק מקוון טוב לקידום עסקים באינטרנט.
כדי לבחור מקדם אתרים טוב עבור העסק שלך, עליך לדעת שישנם
סוגים רבים ושונים של אסטרטגיות קידום מכירות.
לדוגמה, אדם המחפש תגובה מסורתית מלקוחות עשוי
לרצות להעסיק מישהו שמיומן גם בשיווק לא מקוון וגם באינטרנט.
מצד שני, אדם שמחפש שיווק דיגיטלי עשוי להרוויח משכירת מישהו שמתמחה בתחום זה
עם כל כך הרבה מקדמי אתרים בחוץ, איך תדע איזה מהם הוא הטוב ביותר עבור העסק שלך?
מקדם אתרים מקצועי הוא איש מקצוע שאחראי על קידום אתרים.
הם מועסקים בדרך כלל על ידי חברות קידום אתרים וסוכנויות שיווק מקוונות.
תפקידם לייצר תנועה לאתר.
הם עושים זאת על ידי אופטימיזציה של קידום אתרים בדף בטכניקות שונות וגם באמצעות קמפיינים של PPC.
הדבר הראשון שאתה צריך לשאול את עצמך כאשר אתה מחפש מקדם חדש
הוא מה בדיוק הוא יעשה עבור החברה שלך.
ישנם סוגים רבים ושונים של אנשי מקצוע המציעים
שירותים שונים; חלקם אפילו מציעים מספר שירותים בעסקת חבילה אחת, בעוד שאחרים מתמחים רק בתחום קידום אחד.
אולי כדאי ליצור איתם קשר כדי לברר מה הם יכולים לעשות לפני שתבחר מישהו שמתמחה במשהו שאתה לא צריך או רוצה לעשות כרגע.
אתרי אינטרנט הם הליבה של השיווק הדיגיטלי בימינו
יש לפרסם קשת רחבה של מוצרי נישה.
מקדם אתרים מקצועי הוא הכרח לחברות שצריכות לקדם את העסק שלהן באינטרנט באתרים שונים.
מקדם אתרים מקצועי יכול לקחת את האתר שלך, לא משנה כמה הוא טוב או רע, ועוזר לך
לקדם אותו בכל רחבי האינטרנט, נותן לך, חברה, יותר לקוחות והגדלת ההכנסות.
במאמר זה אספר לכם כיצד להשיג מקדם אתרים טוב לעסק שלכם.
יזמים הם האנשים שממונים לקדם ולפרסם את העסק שלך באינטרנט.
הם מפרסמים על כך ברשתות החברתיות, שולחים הודעות לעיתונות ועושים
סוגים אחרים של פרסום עבור המוצר או השירות שלך.
מקדם אתרים מקצועי יכול לעזור לך בדרכים רבות
– הגדלת התנועה לאתר;
– הפקת רווח מהמרות;
– הגדלת מספר הלידים מהתנועה;
– השג נראות במנועי חיפוש פופולריים כמו גוגל ובינג.
אנשים שהם מקדמים טובים הם בעלי
הכישורים הבאים: מיומנות במדיה חברתית, ידע שיווקי, חשיבה יצירתית, יכולות כתיבה וכישורים טכניים.
מקדם אתרים מקצועי יוכל לעשות זאת עבורכם ולהגדיל את סיכוייכם למשוך מבקרים נוספים.
הנה כמה טיפים לבחירת מקדם אתרים טוב.
– שימו לב לשירותים שהם מציעים –
– האם יש להם תיק עבודות מקצועי ואמין?
– איך שירות הלקוחות שלהם?
– מהי מדיניות התמחור שלהם?
בחירת מקדם אתרים טוב היא משימה לא פשוטה.
ישנם אנשים רבים ושונים שמציעים קידום אתרים בעידן הדיגיטלי הזה.
לפני שאתה שוכר מישהו, אתה צריך לברר יותר עליו ועל החברה שלו כדי לוודא שהם לגיטימיים.
לאחר הכנת רשימה של כל המקדמים הפוטנציאליים, עליך לשקול את הדברים הבאים:
– מהם סוגי השירותים שהם מציעים?
– כמה הם גובים עבור השירותים שלהם?
– כמה זמן הם בעסק?
– מהי איכות השירות שלהם?
– האם זה תקף לצרכים שלי?
בסביבה התחרותית של היום, חיוני לעסקים להיות בעלי נוכחות מקוונת חזקה.
קידום אתרים הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח שעסקים יגיעו לקהל היעד שלהם, יקבלו יותר נראות וייצרו יותר לידים.
מאופטימיזציה של SEO ועד למודעות בתשלום לפי קליק, ישנן אסטרטגיות שונות שניתן להשתמש בהן לקידום אתרים.
עם הגישה והאסטרטגיה הנכונים, עסקים יכולים למקסם את החזר ה-ROI שלהם ולקבל את התוצאות הרצויות ממסעות הפרסום שלהם. .
שכור את חברת SEO הטובה ביותר אופטימיזציה למנועי חיפוש היא כלי שיווקי רב עוצמה
שיכול לעזור לעסקים לצמוח ולשמור על נוכחותם המקוונת.
עם זאת, נדרשת מומחיות, ידע וניסיון לביצוע קמפיין מוצלח על מנת לשמור
על נראות במנועי החיפוש לפרקי זמן ארוכים. אסטרטגיה טובה בשילוב עם שירותים מוכחים
של חברה מנוסה כמו Media Impact Marketing היא קריטית להצלחה.
קידום אתרים הוא חלק חשוב בשיווק דיגיטלי
זה עוזר לעסקים להגביר את הנראות המקוונת שלהם, לייצר לידים ומכירות ולבנות מודעות למותג.
על ידי שימוש בטכניקות ובטקטיקות הנכונות, קידום אתרים יכול להיות כלי רב עוצמה
עבור כל חברה המעוניינת למקסם את הנוכחות המקוונת שלה.
עם ההתקדמות בטכנולוגיה, עסקים יכולים כעת לעשות שימוש בכלים ואסטרטגיות שונות כדי לקדם את אתרי האינטרנט שלהם ביעילות.
מטקטיקות SEO כגון מחקר מילות מפתח ואופטימיזציה של
תוכן ועד קמפיינים במדיה חברתית, ישנן מגוון שיטות שניתן להשתמש בהן כדי לייצר יותר תנועה לאתר ולידים.
עם זאת, עסקים צריכים לבחור את האסטרטגיות הנכונות שיתאימו ליעדים שלהם כדי שיראו תוצאות חיוביות ממאמצי הקידום שלהם.
קידום אתרים הוא חלק מהותי בהצלחתו של כל עסק
עם האסטרטגיות והכלים הנכונים, עסקים יכולים להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים, להגביר את המודעות למותג ובסופו של דבר, להניע יותר מכירות.
כיום, קיימות מגוון שיטות לקידום אתרים, החל מטכניקות שיווק מסורתיות
כגון מודעות מודפס ברדיו ועד לטקטיקות שיווק דיגיטליות לרבות אופטימיזציה למנועי חיפוש
שיווק באמצעות תוכן ופרסום במדיה חברתית.
על מנת למקסם את הנראות של האתר שלכם ולהגיע לכמה שיותר אנשים, חשוב לנצל את כל האפשרויות הקיימות.
מקידום אתרים ועד מסעות פרסום בדוא"ל וכל מה שביניהם, ההבנה כיצד
לקדם נכון את האתר שלך היא המפתח כדי לוודא שהוא מגיע לקהל הרצוי שלו.
עם הידע והכישורים הנכונים, כל עסק יכול לקדם ביעילות את האתר שלו בקלות.
קידום אתרים הוא חלק מהותי בשיווק דיגיטלי
זהו תהליך של העברת תנועה לאתרים על מנת להגביר את הנראות ולייצר יותר לידים.
בעזרת האסטרטגיות הנכונות, קידום אתרים יכול לעזור לעסקים לבנות
נוכחות חזקה באינטרנט, להגביר את המכירות ולהגיע לקהל היעד שלהם.
ישנן דרכים רבות ושונות לקידום אתרים, כגון SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש), שיווק באמצעות תוכן, שיווק במדיה חברתית, שיווק בדואר אלקטרוני, פרסום בתשלום ועוד.
על ידי מינוף טקטיקות אלו, עסקים יכולים לקדם ביעילות את אתרי האינטרנט שלהם ולהגיע ליעדים הרצויים להם.
במאמר זה נדון כיצד עסקים יכולים להשתמש בשיטות שונות כדי לקדם את אתרי האינטרנט שלהם ביעילות.
קידום האתר באמצעות מקדם אתרים
קידום האתר שלך הוא אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי להבטיח את הצלחתו.
זה עוזר לך להגיע ליותר לקוחות, להגביר את המודעות למותג ולהגביר את המכירות.
עם האסטרטגיות והכלים הנכונים, אתה יכול לקדם את האתר שלך ביעילות וביעילות.
ישנן דרכים רבות לקדם אתר אינטרנט, החל מאופטימיזציה של תוכן למנועי חיפוש ומינוף פלטפורמות
מדיה חברתית למינוף משפעניים והפעלת קמפיינים מקוונים.
על ידי הבנת הטכניקות הללו ושימוש בהן בשילוב אחת עם השנייה, תוכל ליצור אסטרטגיית
קידום מכירות יעילה שתציג את האתר שלך בפני האנשים הנכונים.
קידום אתרים הוא חלק חיוני בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מוצלחת
אתרי אינטרנט הם הפנים של כל עסק ויש לקדם אותם על מנת להגיע לקהל רחב ולהגיע להצלחה.
בעזרת כלי בינה מלאכותית ניתן להפוך את קידום האתר לקל ויעיל יותר.
ניתן להשתמש בבינה מלאכותית כדי לייעל תוכן ולמקד לקהלים ספציפיים, לבצע אוטומציה של משימות כמו
מעקב אחר ביצועי אתר או ניתוח התנהגות משתמשים, ואפילו לדמות שיחות עם לקוחות פוטנציאליים.
על ידי ניצול הכלים העוצמתיים הללו, עסקים יכולים למקסם את החזר ה-ROI שלהם עבור קמפיינים לקידום אתרים ולהביא יותר תנועה לאתר שלהם.
בעידן הדיגיטלי של היום
אתר אינטרנט מעוצב הוא הכרחי עבור עסקים להצליח.
לאתרים יש תפקיד מרכזי ביצירת מודעות ואמון למותג, יצירת לידים והמרת מבקרים ללקוחות.
ככזה, אסטרטגיות נכונות לקידום אתרים חיוני לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם ולהגיע להצלחה.
מאופטימיזציה של קידום אתרים ועד קמפיינים לשיווק תוכן ופרסום ב-PPC, ישנן מספר
דרכים שבהן עסקים יכולים להשתמש כדי לקדם את אתרי האינטרנט שלהם כדי להגיע ליעדים שלהם.
במאמר זה, נבדוק כמה מהאסטרטגיות היעילות ביותר לקידום אתרים וכיצד עסקים יכולים למקסם את מאמצי קידום האתרים שלהם לתוצאות מיטביות.
קידום אתרים הוא חלק בלתי נפרד מהנוכחות המקוונת שלנו
זה חיוני להגברת הנראות והנעת תנועה רבה יותר לאתר שלך. זה גם עוזר בביסוס אמינות ואמון עם הלקוחות שלך.
בעזרת כלים ואסטרטגיות דיגיטליות שונות, חברות יכולות לקדם את האתר שלהן ביעילות.
כלים כאלה יכולים לכלול SEO, פרסום ב-PPC, שיווק באמצעות תוכן, שיווק במדיה חברתית ועוד רבים.
כל השיטות הללו יכולות לשמש כדי להגביר את הנראות של האתר שלך ולעזור לך להגיע לקהל רחב יותר.
האינטרנט שינה באופן דרסטי את האופן שבו עסקים מקדמים את האתרים שלהם
עכשיו קל יותר מתמיד להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולבנות איתם קשרים.
עם האסטרטגיות והטכניקות הנכונות, עסקים יכולים ליצור נוכחות מקוונת יעילה ולהשיג יותר נראות.
כדי לייעל את קידום אתרים, חברות רבות פונות לטכנולוגיית AI לעזרה.
ניתן להשתמש ב-AI כדי לרתום את הכוח
של ניתוח נתונים ולמידת מכונה כדי לזהות מגמות, קהלי יעד, ניתוח ביצועי תוכן ויצירת תוכן מרתק.
על ידי מינוף הטכנולוגיות הללו, עסקים יכולים למקסם את טווח ההגעה לאתר שלהם ולמשוך יותר מבקרים.
מאמרים רלוונטיים
Contents
רוצים לשמוע עוד?
מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 072-394-1571
או לכתוב מייל: info@seofocus.co.il