קידום בגוגל של חנויות באינטרנט
זמן מאמר משוער 3:50
קידום בגוגל של חנויות באינטרנט מבוא:
קידום בגוגל של חנויות באינטרנט
מדריך להבנת מודעות שופינג בגוגל וכיצד הן משפיעות על עסקי מסחר אלקטרוני
מדוע כדאי להשתמש במודעות שופינג בגוגל עבור העסק שלך
הקמפיין מורכב מקמפיין פרסומי
הכולל מודעות קניות בחנות, כך שתוכלו למצוא את כל החנויות המועדפות עליכם במקום אחד. .
הקמפיין כולל אתר אינטרנט עם מידע היכן ניתן למצוא מוצרים כמו פיג'מה ונעלי בית. .
האתר מכיל רשימת חנויות בהן ניתן למצוא מוצרים אלו וכן קישורים לאתרי החנויות לרבות עמוד הפייסבוק שלהן.
יש לו גם קמפיין פרסומי ומודעות קניות בחנות המספקות מידע נוסף.
על מוצרים אלה. הקמפיין מורכב מקמפיין קידום בגוגל הכולל מודעות קניות בחנות, כך שתוכלו למצוא את כל החנויות המועדפות עליכם במקום אחד. .
מדריך אולטימטיבי מנצח לעסקים באמצעות קידום בגוגל של חנויות באינטרנט
גוגל שופינג הפכה במהירות לפלטפורמה
המתאימה לחנויות מקוונות עם הרצון לייצר מודעות ומכירות למוצרים.
השירות מקושר לרשת הפרסום המאסיבית של גוגל, ומשתמש במודעות הקשריות והשוואתיות
המוצגות בראש דפי תוצאות החיפוש או בין מוצרים קשורים. .
Tetao היא פלטפורמת מסחר מקוון המאפשרת לקמעונאים לקדם מוצרים בגוגל שופינג.
זה מאפשר לסוחרים לפקח על החנויות המקוונות שלהם, לנהל מלאי וליצור קטלוגים של מוצרים.
הפלטפורמה גם מאפשרת להם לקבל יותר נראות באמצעות הכללת המוצרים שלהם בדפי תוצאות
החיפוש באתר של גוגל שופינג. Tetao מציעה מגוון של בתשלום
ניהול רשימות מוצרים בגוגל אדוורדס בשילוב קידום בגוגל של חנויות באינטרנט
מודעות פרטי מוצר הפכו חשובות יותר עם הזמן, וזה נובע בעיקר
מהעובדה שהן כיום אחד מפורמטי המודעות הפופולריים יותר.
זה הביא לפיתוח של פילוסופיה חדשה "מתאים לכולם" המעדיפה מוצרי פרסום
עם תיאורים מפורטים תוך שימוש ב-AdSense כדי לייעל את הרלוונטיות של המודעה. .
זה לא פרודוקטיבי עבור תעשיית שיווק השותפים.
במאמר שכתב ג'יי באר בספטמבר 2013, הוא הצהיר כי "הרעיון הבסיסי של שיווק שותפים
הוא להמליץ על מוצרים או שירותים (קישור שותפים) באתר האינטרנט שלך שאתה חושב שהמבקרים
שלך יתעניינו בהם ואז לקבל עמלה כאשר אנשים רכישה דרך הקישור הזה.
" כמה משווקי שותפים מתמקדים באופן בלעדי הרחבת מודעות פרטי המוצר שלהם, כולל הרחבת מספר מילות המפתח והקטגוריות הכלולים ברישום המוצר.
סביר יותר שמוצרים עם תיאורים מפורטים יירכשו על ידי מבקר שמתעניין בפריט ולכן יכול לייצר הכנסה של שותפים.
זה לא תמיד נכון לגבי מוצרים שמותאמים ל-AdSense/AdWords, אבל זה גורם חשוב שצריך לקחת .
ניתן להשיג יצירת תוכן בעל ערך גבוה שמבקרים מתעניינים בו באמצעות שילוב של מחקר מילות מפתח ומחקר מוצר.
רשימה של מילות מפתח לשימוש עם המוצר שלך יכולה לכלול: "מוצרים מועדפים, מועדפים", "רב מכר", "בחירות מובילות" ו"פופולרי".
לאחר מכן ניתן להרחיב רשימה זו לכל מונחי החיפוש קידום בגוגל של חנויות באינטרנט הרלוונטיים למוצר. תנאים אחרים
10 דרכים לגרום לחנות שלך להתבלט בגוגל שופינג
ישנן דרכים רבות לגרום לעסק שלך לשים לב בגוגל קידום בגוגל של חנויות באינטרנט .
אחת השיטות הטובות ביותר היא על ידי קידום החנות שלך עם הכלים העסקיים של גוגל.
חנויות מקוונות יכולות גם לשפר את הנראות שלהן כשהן רשומות בגוגל ומקבלות דירוג בדף התוצאות של מנוע החיפוש האם גוגל מוצאת את החנות שלך?.
כן, אתה יכול לראות את הדירוג של החנות שלך ב-Google על ידי מעבר לכתובת google.com/business
האם גוגל יכול להוסיף את האתר שלי לאינדקס?
לגוגל יש שלושה סוגים של אינדקסים: מקדם אתרים מקצועי בודק את דפי תוצאות של מנוע חיפוש של גוגל (SERP), כלי מנהלי אתרים ותוצאות גרף ידע.
מחקר מילות מפתח ומחקר מוצר חשובים ליצירת תוכן בעל ערך גבוה שהמבקרים יתעניינו בו. כלי מנהלי האתרים נועדו לספק תמונת מצב של ביצועי האתר שלך במנוע
החיפוש של גוגל ולהדריך אותך במשימות מסוימות שעשויות לעזור לך לשפר את הדירוג שלך.
אתה יכול למצוא שפע של ידע עם גרף הידע של גוגל.
כן, אתה יכול לראות את דירוג החנות שלך ב-Google על ידי מעבר לגוגל והזן את כתובת האתר שלך.
עמודים נוספים באתר
Contents
רוצים לשמוע עוד?
מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 072-394-1571
או לכתוב מייל: info@seofocus.co.il