מקדם אתרים בגוגל
זמן מאמר משוער 3:50
מקדם אתרים בגוגל: הקדמה
גוגל רוצה לשפר את איכות תוצאות
החיפוש שלה, ולכן היא הגיעה לדירוג האיכות של דירוג ראשון בעולם שלכל אתר
נתון מחושב על ידי ניתוחם במונחים של תוכן.
זה לא רק יועיל לעסקים שזוהו כטובים לחוויית המשתמש מקדם אתרים בגוגל אלא גם לגבי אותם אתרים
פחות מוכרים שמסוגלים לתפוס טעימה של תנועה מגוגל.
מבחינתי, זה רק מתפתח וגורם להטבות חדשות בתחומים שונים.
ישנן 3 דרכים בהן נוכל לקדם את האתר שלנו בגוגל באמצעות מקדם אתרים בגוגל
1. קידום בתשלום: תוספי תזונה אלו מאפשרים לך לשמור ולהגדיל את התנועה האורגנית שלך מבלי שתצטרך להשקיע מאמץ נוסף בקידום.
2. סמכות דומיין: התוספים האלה עוזרים לך לשמור על מיקום גבוה ב-SERP וגם עוזרים לך להופיע גבוה יותר בגוגל, מה שמוביל ליותר קליקים
3. גורמי משיכה: אלו הם גורמים כמו הצטרפות לאקדמיה למנהלי אתרים של גוגל, קבלת פרופיל קישור טוב, ציון ביצועי SiteMeter, ידידותי למכשירים ניידים.
כשהכל בחברה הנוכחית הופך לדיגיטלי, משווקים
מקוונים כבר לא עובדים רק מחוץ לחנות הפיזית אלא משתמשים
באסטרטגיות שיווק מקוונות שגורמות לאנשים להיכנס
לחנויות באמצעות תוכן/מוצרים ייחודיים או על ידי הצעת מכירה מיידית. למשל, אם היית מעוניין ללכת
אתרי קידום בגוגל היא תכונה נהדרת נוספת שהשיקה גוגל המאפשרת
למנועי החיפוש דירוג של אתרים באמצעות מקדם אתרים בגוגל ותכנים שלהם.
התוכן שתוקן ב-28 באפריל 2019 ידוע במפורש כ"תוכן מקורי" וניתן ליצור אותו על אזור העסקים המקומי.
אתרי Google Promote נותנים למשתמשים הזדמנות לשתף מידע על המוצר
או המותג שלהם על מנת להגביר את הנראות שלו ואת הסיכויים לדירוג חיפוש טוב יותר בתוצאות.
אתרים עם קודי קידום מכירות יוצגו גם כדפים שנחקרו
היטב בגוגל על מנת להראות שהם עומדים במה שנדרש
לדירוג טוב יותר כמו תחושת סמכות, דיוק, אמינות, נתונים דמוגרפיים וכו'.
למרות שאיננו יכולים להיות בטוחים אם זה יעשה משהו לתנועת האתר שלך
או להמרות הנחיתה של מודעות
תביעה היא המשימה החשובה ביותר מנקודת מבט שיווקית כיום.
מקדם אתרים במנועי חיפוש יכול להגדיל תנועה ומכירות לעסק לאורך זמן.
שיטות אלה מייצרות מאות הבטחות לגבי כל אתר, אך רק מעטים עוקבים אחר אנשים באמצעות לחיצה על עיניים חפצות.
עם חיזוי בינה מלאכותית, תוכן משוכפל לא יגדל על ידי הצבת אוטומטית של הבטחות/סיפורים שונים באתר האינטרנט
שלך ללא כל הוכחה לתוצאות במקרים רבים, זה עלול להפחית את התנועה
שלך מכיוון שהם ידורגו בצורה תחרותית יותר ובתדירות גבוהה יותר מאשר פוסטים שנוצרו באופן ידני ללא התחייבות מוגדרת.
אתה משתמש באנרים או כפתורים סודיים.
בדרך זו, פרסום תוכן כפול הוא דבר אחד שמנהלי אתרים
יסופקו ללא עלות עם שיפורים והגברת האמינות במערכות השיפוט שלהם
שיש ל-Google בעוד שמנועי החיפוש שהם מדרגים בתדירות גבוהה יותר מוצאים את עצמם בדירוג גבוה יותר זמן לאחר
מקדם אתרים בגוגל איך עושים את זה נכון
אתרים רבים משתמשים ב-Google Search Console כדי לקבל יותר תנועה לאתרים שלהם.
המציאות היא שרוב משתמשי האינטרנט מתחילים את שאילתת החיפוש שלהם בגוגל
והם מצפים שתוצאת החיפוש שלהם תופיע למעלה. גוגל תומכת בקידום אתרים באמצעות אלגוריתם
דירוג ה-Sitelinks המשופרים שלה.
כאשר זה קורה, אחד היתרונות של דירוג משופר הוא שהוא
עוזר לבעלי אתרים לעקוב אחר מה ומתי הם משנים את האתר שלהם כדי להבין איך לייעל אותו לתוצאה טובה.
מעבר ליתרון הספציפי הזה לאתר, מקדם אתרים בגוגל מקדם אתרים מדורגים משופרים
מקבלים תעבורה גבוהה יותר באמצעות חיפושים טבעיים
מכיוון שאנשים נוטים ללכת ישירות לאתרים בולטים כשהם מחפשים.
אם יש לך אתר או בלוג שנוספו לאינדקס על ידי גוגל, שפר את קידום האתרים העתידי שלך עם הטקטיקות הבאות:
יישם שיטות קידום אתרים מומלצות ספק מידע מועיל לתצוגה של מבקרים
מאמרים נוספים
Contents
רוצים לשמוע עוד?
מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 072-394-1571
או לכתוב מייל: info@seofocus.co.il