כתיבת תוכן – החלק החשוב ביותר באתר

כתיבת תוכן – זמן מאמר 2:50

מי מאיתנו בחיי היומיום לא מוצא את עצמו נשאב לתוך הסלולרי, למחשב או אפילו לעיתון שמונח על הספסל ברחוב.

אם רק תסתכלו סביבכם תוכלו לראות את מרבית האנשים עם עיניים נעוצות בחומר קריאה כלשהו ובעיקר מרוכזים בסמארטפון.

כל מילה מתחברת לאחת נוספת ובין רגע נוצר לנו משפט.

ממשפט אחד לתוך רצף אחד גדול והרי לכם כתבה אחת שלמה.

ברוכים הבאים לעולם כתיבת התוכן.

בקרוב תגלו שהתוכן הוא בעצם מה שיהפוך את האתר שלכם למצליח.

תארו לכם רגע אתר שכל הטקסט בו כתוב באופן רדוד, ללא תיאורים וללא שום חיבור בין משפט אחד למשנהו.

הרי ברור לכולנו שלאתר הזה לא יפנו, והוא לא יתקדם לשום מקום.

כתיבת תוכן

בואו והכירו את עולם כתיבת תוכן

אם עוד לא הכרתם לעומק את עולם התוכן אנחנו כאן בכדי לעזור לכם.

עולם התוכן מתחלק לארבעה חלקים עיקריים: כתיבה שיווקית, טכנית, כתיבת בלוגים, וכתיבת מאמרים לצורך קידום אתרים.

אז מה בעצם ההבדל בכתיבה בין כל חלק וחלק?

  1. כתיבה שיווקית – מדובר בכתיבה שמוכרת. ככל הכתיבה תצליח "לקנות" את הקורא, הסיכוי שיפנו אליכם יהיה גבוה יותר.
  2. כתיבה טכנית – בכיתה זו על הכותב להיות בעל ניסיון רב בתחום עליו הוא כותב. בכתיבה זו היחסים עם הלקוח שמזמין את התוכן בדרך כלל יותר הדוקים משאר התכנים. את המידע שהכותב מקבל מהלקוח הוא משכתב למאמר וכמובן מוסיף מהידע שלו בנושא – כמובן שכל התוכן חייב להיות בכפוף ללקוח.
  3. כתיבת בלוגים – בלוג הוא בעצם מן יומן הנמצא ברשת, שאמור לתת לקורא את המידע על העסק ומה בעצם השתנה/התחדש בו מידי פעם מנקודת מבט שונה. בכתיבת בלוגים חשוב מאוד שהתוכן יגרום לקורא להישאר באתר של הלקוח ככל האפשר ובסופו של דבר לרכוש את מה שהלקוח מציע. 
  4. כתיבת תוכן לצורך קידום – בכתיבה כזו על הכותב להביא תוכן מקצועי ואיכותי, ובנוסף לשמור על הכללים שגוגל ישמש בהם בכדי להניע את האתר קדימה במנועי החיפוש. בכתיבה זו חשוב לשמור על מילות מפתח, כתיבת תוכן שלא פחות מ300 מילים, יצירת קישורים פנימים וחיצונים .

דגשים שחשוב לשים לב אליהם בעניין כתיבת תוכן

אז מה בעצם חשוב שיהיה לנו בתוכן עצמו שאנחנו כותבים?

בואו נתחיל מההתחלה. 

הכותרת.

הכותרת של הטקסט חייב להיות אחת שתמשוך את מלא תשומת הלב, ממש ש"תצעק" אני כאן!

בנוסף גם העיצוב עצמו של הכותרת יכול להוסיף לה עוד כמה נקודות זכות להתעניינות.

גם בכותרת המשנה צריך לדאוג לאמירה מושכת ומעניינת שתדאג לסחוף את הקורא אליה.

(בשפת קידום אתרים, מדברים על הטייטל, ומטא – דיסקריפשיין).

בכתיבת התוכן עצמו צריך שהגולש ידע מה היתרונות של המוצר/השירות שלכם לעומת מוצר/שירות דומה בשוק.

הוספת מדיה 

הקפידו להוסיף תמונות ואפילו כמה קטעי וידאו במהלך התוכן, כי אין טוב יותר ממראה עיניים.

באם פרסמתם לדוגמה תוכן על השתלות שיניים, דאגו תמיד להוסיף תמונות של חיוכים מושלמים ולבנים, שיגרמו לגולש להתעניין ולהשתכנע וכך הסיכויים שישאיר פרטים באתר, יהיו גבוהים.

דברו אל הגולש

בכדי ליצור מן דיאלוג וירטואלי עם הקורא, אפשרי לגשת לאתר של שאלות ותשובות ולבדוק מהן השאלות (כמובן בנושא הספציפי שעליו אתם כותבים), שהכי היו רוצים לקבל עליהם מענה, ולתת תשובות שיראו ויתנו לגולש ביטחון שהוא אכן הגיע למקום הנכון עבורו, וזה מה שיגרום לו לרצות לפנות דווקא לאתר הזה ולהשאיר פרטים.

חשוב מאוד שתיצרו לגולש תוכן מספיק איכותי שלא יגרום לו לרצות ולדפדף הלאה

עוד דבר חשוב מאוד כשמדברים על כתיבת תוכן  – שימוש בסיפור אישי 

או יותר נכון, לדעת איך לספר אותו באופן בו הגולש יתחבר אליכם, יזדהה אתכם, צריך לספר סיפור שירתק את הקורא, שיעניין אותו, שיקסים אותו.

ראינו כבר ברשת מספר פעמים בהם אנשים לא רק מתחברים לחזק, אלא בדיוק ההפך, הם מתחברים גם למי שלא פוחד להראות גם את הנקודות החולשה.

השיטה בה כותבים מספרים את התוכן בעזרת סיפורם האישי נקרא "סטורי-טלינג".

חשוב מאוד לזכור, טכניות לא תמיד הולכת, אנשים נוטים להתחבר יותר לאנשים אחרים.

בכתיבת תוכן ולאו דווקא בכדי לקדם אתר, אם תשתמשו בסטורי-טלינג בוודאי שתצליחו לגרום שיותר ויותר אנשים יתחברו אליכם.

עניין חשוב מאוד הוא צורך הקורא בכתיבה נטולת שגיאות כתיב , שימוש בשפה נקייה, רהוטה, בהחלט תוסיף לכם עוד כמה נקודות זכות אצל הגולש.

שימוש בפסקאות קצרות

למוח שלנו קשה לקלוט ולעבד מידע בכמות גדולה. 

ברגע שהעין קולטת פסקה מאוד גדולה של מידע ברצף ללא חלוקה בין המילים, המוח כמעט באוטומט, יגרום לנו להירתע מהטקסט, וישגר לנו פקודה לעבור הלאה וכך יהיה, נמצא את עצמינו עוברים הלאה באוטומט.

לכן חשוב מאוד להיעזר בריווח הטקסט.

לא להעמיס מידע בפסקה אחת, אלא שווה לפצל אותה למספר פסקאות.

כתיבת תוכן לצורך קידום אתרים

אין ספק שגם בכתיבה לצורך קידום יש עניין שיווקי.

הרי קיים הצורך להגיע בסופו של דבר למכירה, השאלה היא, רק איך מגיעים למצב של מכירה, וכמובן כמה שיותר מכירות.

המכירה עצמה יכולה להיות של מוצר מסוים אבל לא בהכרח, ישנה מכירה גם של שירות.

קחו לדוגמה אתכם בקניון נכנסים לחנות כלשהי במטרה סתם להתבונן, ועם כניסתכם לחנות ייגש אליכם אחד המוכרים ויעניין אתכם במוצר מסוים.

 באם המוכר יצליח וישווק את המוצר בצורה הטובה ביותר עם הקסם האישי שלו ייתכן מאוד וגם תרכשו בסופו של דבר את המוצר, בדיוק כך גם כתיבת התוכן לצורך קידום.

נכון שהמוצר עצמו נמצא כרגע כתמונה באתר, אבל באמצעות מילים, תיאורים נכונים ואפילו כמה תמונות אתם יכולים למצוא את עצמכם משתכנעים ואף רוכשים את אותו המוצר/שירות.

יש המגדירים את כתיבת התוכן לאומנות של ממש.

חשוב להשתמש בכותב תוכן איכותי בעל אוצר מילים עשיר וידע כללי נרחב.

מומלץ גם שהכותב יבוא מתחום השיווק או שלפחות יוכיח לכם שיש לו את היכולת לשווק את המוצר/השירות שאתם מעוניינים לקבל תוכן עבורו.

אצלנו תמצאו שירות כתיבת תוכן מהמקצוענים בתחום

אם אתם מחפשים כותבי תוכן שיתנו לכם שירות כתיבת תוכן ברמה הגבוה ביותר, הגעתם למקום הנכון.

רוצים לעזור לאתר שלכם להיות הכי מבוקש ועם הכי הרבה פעילות? כן כן, גם הפעם אפשר להגיד בביטחון מלא! אתם במקום הנכון.

עם צוות הכותבים מהטובים בתחום, שידאג לשווק ולמנף את האתר שלכם למעלה, תוכלו למצוא את האתר שלכם במקומות הראשונים בחיפוש בגוגל.

תנו לנו לעשות עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר  ותראו כמה פניות האתר שלכם יקבל.

זקוקים לאתר יוצא דופן?

האתר שלכם איננו מקדם אתכם כהלכה מבחינה עסקית? צרו איתנו קשר כבר היום!

Call Now Button
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support