אחרי שסודרו ביטויי המפתח בסדר יורד (מהפופולרי ביותר אל הפחות), אפשרי להתחיל בעריכת התוכן עצמו.
אבל (!!!!) חייבים לשמור על כללים חשובים ביותר בעת הכתיבה עצמה:
את הביטויים הנפוצים ביותר אפשרי למוצא בעזרת כלי מתכנן מילות המפתח של גוגל אדוורדס, אבל לא רק, בצורה הכי פשוטה, כנסו לגוגל לדף הראשי, וכתיבו את הנושא של האתר.
מיד תופיע לכם רשימה מלאה של ביטויי מפתח נוספים ואותם רשמו לכם בצד – בדיוק זה מה שאתם צריכים.
מתכנן מילות המפתח של גוגל אדוורדס, הוא בהחלט כלי מצוין למי שעוסק בכתיבת תוכן לאתר וגם למי שעוסק בקידום האתרים.
באמצעות כלי זה, ניתן גם לערוך מדרג ביטויי מפתח בהתאם לחיפוש הגולשים.
על בסיס כלי זה אפשרי לבנות את תרשים הזרימה והאסטרטגיה אתה נעזור לאתר שעבורו אנחנו כותבים את התוכן.
- 2. שימוש במילות המפתח בטקסט עצמו.
הכנסת מילות המפתח בטקסט עצמו, צריך להיות בסביבות 3%-4% מסך כל התוכן עצמו, באותו הדף.
במידה ותחליטו להשתמש בביטוי המפתח בצורה מוגזמת יהיה לא יעיל ואף יזיק למאמר עצמו ומנועי החיפוש אפילו יזהו אותו כ"ספאם".
ובמילים פשוטות יותר, מה שיקרה זה בדיוק ההפך ממה שאנחנו רוצים, העמוד יורחק מתוצאות החיפוש או אפילו ימוקם בתוצאות החיפוש, בעמוד נידח וללא משמעות.
רצוי מאוד למקם את ביטוי המפתח בחלק הראשון של המאמר – בפסקה הראשונה.
בנוסף חשוב מאוד לדאוג לפזר את ביטוי המפתח לאורך המאמר – למיקום יש משמעות רבה, וכן, גם לדאוג להופעתו בפסקה האחרונה.