כתיבת תוכן שיווקי – להצליח למכור את המוצר

כתיבת תוכן שיווקי – זמן מאמר 2:30

החלטתם שזהו, הגיע הרגע ואתם מעוניינים לקדם את המוצר שלכם.

אז איך בכלל מתחילים? הדבר הראשון שחשוב הוא לייצר עניין לקורא ובכך לסחוף אותו לתוך המוצר עצמו.

אם התוכן יהיה מספיק מושך וטוב – האתר שלכם יעוף קדימה.

בדיוק בשביל זה SeoFocus כאן.

תנו לנו לעשות עבורכם את העבודה, כתיבת תוכן שיווקי לאתר שלכם, ובקרוב תראו איך אתם לא מפסיקים לקבל פניות.

כתיבת תוכן שיווקי

איך בכלל מיצרים כתיבת תוכן שיווקי

הדבר הראשון שחשוב שתדעו, שתוכן שיווקי = תוכן שאמור למשוך את הגולש וכתוצאה מכך הוא אמור לקנות את המוצר שלכם, ובמילים אחרות, ליצור אתכם קשר.

אחת השאלות הראשונות שצריכות להישאל לפני כתיבת תוכן שיווקי היא מי הלקוח שעבורו אנחנו כותבים.

ככל שנעמיק ונכיר את הלקוח שלנו יותר טוב, נדע מיהו קהל היעד שאמור להתעניין במוצר שלו, ובכך נוכל ליצור יותר עניין לאותו קהל.

כמו שלא נשווק טחינה באתר של אלרגנים לשומשום, כך גם נדאג לדעת איך ובעיקר למי המאמר מיועד.

כתיבת תוכן שיווקי אינו דבר קל כפי שהרב נוטים לחשוב, דרושה מחשבה מרובה על מה בעצם לכתוב, אך מאוד חשוב גם לדאוג באופן הכתיבה לרכוש את אמונו של הקורא.

הרי כמו כל אדם שמגיע למקום חדש, הדבר הראשון שיעשה זה יבחן את המקום בעניו – בנראות.

כך גם באתר, האופן בו הקורא בוחן אותו הוא בעזרת קריאת התוכן ורכישת אמינותו דרך המילים.

 

מטרת הכתיבה היא ליצור עניין ואף הזדהות מצד הקורא.

תוכן שיווקי הוא תוכן מכירתי אך הוא צריך להיות מוסווה לתוכן מושך ואינפורמטיבי, חשוב מאוד שהטקסט יהיה אמין, שאכן בעל המוצר שאנחנו מפרסמים יכול לספק את אותו שירות.

כתיבת תוכן שיווקי צריכה לתת לקורא המתעניין במוצר את הייחודיות שלו מאשר אחרים.

הכותבים צריכים להראות שהם שולטים בתחום שעליהם הם כותבים.

הוספת מאמרים, כתבות איכותיות , סקירות שונות של המוצר/שירות, כל אלו יוכיחו לגולש שהלקוח שלכם הוא אכן שולט בתחום ובהחלט הם יכולים להתעניין בשירותיו ולקבל את הטוב ביותר עבורם.

ככל שהטקסט יהיה טוב יותר  ומלא יותר הוא בהחלט יעביר את המסר הנכון לגולש.

אם הגולש ימצא את עצמו מזדהה עם הטקסט הוא ימשיך לקרוא אותו, ולהתעניין עוד, מה שבסופו של דבר יגרום ללקוח שלכם לקבל יותר ויותר פניות מגולשים.

דברים נוספים שכדאי לדעת לקראת כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי היא בדיוק כמו בשיחה קולחת בין שני אנשים.

ככל שהכתיבה תהיה יותר ייחודית, מעניינת ומושכת הרצון של הקורא להישאר באתר ולהמשיך לעיין בו יגבר.

1. התמקדו: ברוב המקרים, גולשים יכנסו לאתר שלכם בכדי לקבל מידע מסוים שהם מחפשים – זה בדיוק התפקיד שלכם בתור כותבי תוכן שיווקי, לתת להם את התשובה באופן ממוקד וענייני.

גולש שאכן יראה שיקבל את התשובה למה שחיפש יקבל ביטחון והבנה שמי שעומד מולו (וירטואלית) אכן שולט בתחום, הוא יקבל ביטחון בכם, במוצר/ שירות שכתבתם עליהם והסיכוי שהלקוח שלכם יקבל פניה מאותו גולש גבוה ביותר.

2. זכרו שהתוצאה היא החשובה: כתיבת תוכן שיווקי היא בעצם תחילת תהליך שעלול להיות מעט מייגע ויצריך עבודה רבה מכם, הכותבים.

לא תמיד יהיו קיצוריי דרך, אבל חשוב לזכור שהתוצאה היא זו שתעודד אתכם להמשיך הלאה.

אם תתמקדו, תשקיעו ותדאגו לטובת הלקוח שלכם בכתיבה עצמה, אתם תראו שהלקוחות יצאו מכם מרוצים וכך התהליך של המכירות שלכם ילך ויגדל.

אמון הלקוחות זה שם המשחק.

תיצרו אתם אמון – הרווחתם!

3. אורך הטקסט לא ממש עושה את ההבדל: יכול להיות שיהיה טקסט קצר וקולע בסדר גודל של 500 מילים, ויכול להיות טקסט ארוך ומשעמם ובכלל לא מעניין אף אחד באורך של 1000 מילים.

4.נראות התוכן: חשוב מאוד שגם נראות התוכן באתר יהיה נוח לקורא.

אל תשתמשו בפונטים או גופנים שעלולים לפגוע בתהליך הקריאה.

מומלץ מאוד לשמור על אחידות הפונט בתוכן ולא לשגע את הקורא עם החלפה תכופה של מספר גופנים שונים.

גודל לגודל הגופן ישנה משמעות, דאגו לתת לקרוא גודל גופן שיאפשר לו לקרוא את הטקסט ולהינות ממנו ללא כל מאמץ.

5. התוכן חייב להיות מקורי(!) – אל תעתיקו חומר שכתוב במקום אחר, גוגל לא אוהב את זה  – הוא יתייחס לכך בחומרה רבה וזה עלול להסב נזק ללקוח ובעצם בסופו של דבר הוא יזיק לכם ככותבים.

6. אפיון הכתיבה – בוודאי תהיתם האם לכתוב בטקסט בלשון זכר או נקבה, יחיד או רבים,  לרוב מתייחסים באופן הכתיבה לפניה בלשון זכר אך שוב, זה נתון לשיקולכם.

כתיבת תוכן שיווקי לצורך קידום אתרים

בהמלצה חמה מאיתנו אליכם, קודם כל התמקדו בכתיבת הטקסט באופן סוחף ומהפנט שיופנה אל הלקוחות שלכם, ולא ישירות למנועי חיפוש, ותראו איך שזה יתרום לכם לקידום האתר בגוגל.

רק אחרי שיצרתם תוכן מרתק ומעניין התחילו לדאוג לביטויי מפתח בטקסט.

 זיכרו! תוכן מרתק = תוכן נגיש לקריאה.

הקפידו על:

  • כתיבת טקסט ללא שגיאות כתיב ו/או תחביר
  • הוספת תמונות לחיזוק העברת המסר
  • פונט אחיד לכל הטקסט
  • הבלטת משפטים המעבירים את המסר
  • כותרות משנה שיתחמו פסקאות ויצרו חלוקה בטקסט.
  • השתמשו במשפטים קצרים וקליטים. 
  • תחמו כל משפט בנקודה ועברו לשורה הבאה.

 

 

דף הבית - עוד אלמנט חשוב בכתיבה

הכירו את דף הבית, הדף הכי חשוב באתר.

דף הבית הוא הדף הראשי של כל אתר ואתר, מה שאומר שאליו בדרך כלל נכנסים ראשונים. 

דף הבית הוא זה שצריך לתת את הרושם הראשוני לגולש, מה שאומר שאם הדף לא יהיה מספיק מושך וגם כתיבת התוכן לא תהיה מספיק מעניינת בעיניו, הוא יכול בהחלט לעבור לאתר הבא ואתם עלולים לגרום לפספוס לקוח פוטנציאלי.

טיפים ליצירת דף בית:

  1. זכרו, הגולש מגיע בפעם הראשונה לדף הבית, ולכן הוא  חייב להיטען במהירות. אין עניין לגרום לגולש לחכות – הוא עלול לעבור הלאה.
  2. עיצוב עדין ובטוב טעם, תמונות יעזרו בהמחשה, אך שוב, במידה, אל תעמיסו.
  3. ניתוב מדף הבית לעמודים הלאה – דאגו שהמעבר לשאר העמודים יעשה בקלות ולא בסרבול.
  4. שדרו מקצועניות! זכרו שדף הבית הוא כמו חלון ראווה של העסק שאותו אתם מפרסמים בדף.

 

בדיוק בשבילכם SeoFocus כאן, תוכלו למצוא כותבי תוכן שיווקי מהתותחים בתחום.

כתיבת תוכן שיווקי זאת המומחיות שלנו.

אתם עוד תראו איך במנועי החיפוש האתר שלכם נמצא בעמודים הראשונים, מה שאומר שהפניות לאתר לא יפסיקו לזרום אליכם

שירותים נוספים שלנו

זקוקים לאתר יוצא דופן?

האתר שלכם איננו מקדם אתכם כהלכה מבחינה עסקית? צרו איתנו קשר כבר היום!

Call Now Button
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support