כתיבת תוכן שיווקי היא בדיוק כמו בשיחה קולחת בין שני אנשים.
ככל שהכתיבה תהיה יותר ייחודית, מעניינת ומושכת הרצון של הקורא להישאר באתר ולהמשיך לעיין בו יגבר.
1. התמקדו: ברוב המקרים, גולשים יכנסו לאתר שלכם בכדי לקבל מידע מסוים שהם מחפשים – זה בדיוק התפקיד שלכם בתור כותבי תוכן שיווקי, לתת להם את התשובה באופן ממוקד וענייני.
גולש שאכן יראה שיקבל את התשובה למה שחיפש יקבל ביטחון והבנה שמי שעומד מולו (וירטואלית) אכן שולט בתחום, הוא יקבל ביטחון בכם, במוצר/ שירות שכתבתם עליהם והסיכוי שהלקוח שלכם יקבל פניה מאותו גולש גבוה ביותר.
2. זכרו שהתוצאה היא החשובה: כתיבת תוכן שיווקי היא בעצם תחילת תהליך שעלול להיות מעט מייגע ויצריך עבודה רבה מכם, הכותבים.
לא תמיד יהיו קיצוריי דרך, אבל חשוב לזכור שהתוצאה היא זו שתעודד אתכם להמשיך הלאה.
אם תתמקדו, תשקיעו ותדאגו לטובת הלקוח שלכם בכתיבה עצמה, אתם תראו שהלקוחות יצאו מכם מרוצים וכך התהליך של המכירות שלכם ילך ויגדל.
אמון הלקוחות זה שם המשחק.
תיצרו אתם אמון – הרווחתם!
3. אורך הטקסט לא ממש עושה את ההבדל: יכול להיות שיהיה טקסט קצר וקולע בסדר גודל של 500 מילים, ויכול להיות טקסט ארוך ומשעמם ובכלל לא מעניין אף אחד באורך של 1000 מילים.
4.נראות התוכן: חשוב מאוד שגם נראות התוכן באתר יהיה נוח לקורא.
אל תשתמשו בפונטים או גופנים שעלולים לפגוע בתהליך הקריאה.
מומלץ מאוד לשמור על אחידות הפונט בתוכן ולא לשגע את הקורא עם החלפה תכופה של מספר גופנים שונים.
גודל לגודל הגופן ישנה משמעות, דאגו לתת לקרוא גודל גופן שיאפשר לו לקרוא את הטקסט ולהינות ממנו ללא כל מאמץ.
5. התוכן חייב להיות מקורי(!) – אל תעתיקו חומר שכתוב במקום אחר, גוגל לא אוהב את זה – הוא יתייחס לכך בחומרה רבה וזה עלול להסב נזק ללקוח ובעצם בסופו של דבר הוא יזיק לכם ככותבים.
6. אפיון הכתיבה – בוודאי תהיתם האם לכתוב בטקסט בלשון זכר או נקבה, יחיד או רבים, לרוב מתייחסים באופן הכתיבה לפניה בלשון זכר אך שוב, זה נתון לשיקולכם.