כתיבת תוכן לדפי נחיתה

כתיבת תוכן לדפי נחיתה - איך בכלל מתחילים

כתיבת תוכן לדפי נחיתה – זמן מאמר 2:30

בין אם אתם יודעים ובין אם לא, דפי נחיתה אלו בעצם דפים המציגים את העסק שלכם כמו כרטיס ביקור, רק וירטואלי.

ברוב המקרים דף הנחיתה יהיה בעל מטרה להשיג את הגולש שהגיע לאותו עמוד על ידי מקום להשארת פרטים = ליד.

בכדי להגיע למצב שבו מתחילים לייצר אוסף של לידים, חשוב שדף הנחיתה יהיה מושך, ואיך לא – קשור למוצר שאותו הוא משווק.

כתיבת תוכן לדפי נחיתה

כתיבה שעוזרת לכם להתקדם בגוגל

כמו בכל מוצר שאנחנו מעוניינים לעזור ללקוח לשווק, עלינו לבנות פרופיל לקהל הלקוחות של המוצר.

חייבים לראות מהו המוצר שאותו אנחנו מוכרים, באיזה אופן המוצר ישמש את קהל היעד ומה התועלת שהם יפיקו ממנו.

התוכן שאותו נכתוב בדף הנחיתה עצמו יהיה חייב להסתכל ולהכיל את כל המחקר שביצענו סביב אותו מוצר וקהל היעד.

 

מאוד מאוד חשוב שתשימו לב שדף הנחיתה לא יעסוק אך ורק בפרגון על העסק, גם, אך לא באופן בלעדי.

זכרו תמיד שהגולש מחפש פתרון לבעיה שלו – או במקרים מסוימים אפילו סיוע למצב נוכחי שנמצא בו.

חשבו איך המוצר בדף ייתן מענה ללקוח.

 

 

כתיבת תוכן לדפי נחיתה - כמה טיפים שכדאי לדעת

קיימת התלבטות מאוד גדולה בקרב מנהלי קמפיינים ובעלי אתרים, למה בכלל יש צורך להרים דף נחיתה ולא ישר לתת לגולש להגיע לדף הבית של האתר.

  • נתחיל בזה שאם אכן מדובר במדובר באתר מכירות, כמו איקומרס, כדאי מאוד להפנות את הגולשים לדפים פנימיים באתר המציעים את מכירת המוצר עצמו.
  • דבר נוסף שיש לשים אליו לב הוא אורך דף הנחיתה – ארוך או קצר?

מהניסיון האישי שלנו אנחנו בהחלט יכולים להעיד שרובם המוחלט של דפי הנחיתה הם בהחלט קצרים וקולעים.

אבל (!!) לא בהכרח קצר הוא זה "שיעשה את העבודה", לפעמים גם דפי נחיתה ארוכים יחסית יכולים בהחלט למשוך את הגולש היטב.

  בעיצוב ואף בטקסט עצמו, העיקר שהצלחתם לקנות את אמון הקורא.

  • לשימוש בצבעים בדף הנחיתה משמעות רבה.

כפי שלא נראה דף נחיתה למקום חדש ואטרקטיבי לילדים בגווני השחור בלבד, כך גם לא נציג דף נחיתה של בית אבות בגווני הצהוב.

בואו והכירו אם עוד לא ידעתם למה בדרך כלל משייכים כל צבע:

שחור – צבע חזק משויך בד"כ לעוצמה, תשוקה, אפלוליות, תחכום.

אדום – אהבה, חום, אנרגיה ומנגד יכול גם לסמל אזהרה, סכנה.

כתום – בולט, מאוד תוקפני, לא ניתן להתעלם ממנו, ברוב המקרים שימוש בצבע זה יפתח תחושת הנעה לפעולה.

צהוב – צעיר ורענן, קיצי, חמים, סמל לאופטימיות.

ירוק – זה טבע, בריאות, כסף, ומזל.

כחול – רוגע, ים, בטיחות, שקט, אמון.

ורוד וסגול – בד"כ מתייחס  לנשים, ילדים, תינוקות, דברים רכים.

שימו לב, כשאתם בוחרים להשתמש בצבעים מסוימים, תוכלו להבליט חלק מהתוכן על ידי שימוש בצבעים מנוגדים. 

עוד כמה טיפים חשובים

  • לגולש אין יותר מידי סבלנות להתחיל לקרוא עכשיו ים של טקסט – נסו להשתמש בכמה שיותר תמונות וקטעי וידיאו שיעזרו להמחיש את המוצר.
  • בכדי לגרום לגולש להישאר באתר ובטח שלא לתת לו את האפשרות לצאת ממנו במהירות אל תשימו קישור המוביל החוצה לדפי פייסבוק שלכם או לדפים אחרים באתר שלכם.
  • בכדי לייצר הנעה לפעולה, אתם צריכים לגרום לגולש בצורה קלילה וזריזה וללא מאמץ למלא את טופס צור הקשר בדף הנחיתה.
עשו זאת בעזרת טופס ההתקשרות שבו אתם חייבים לדאוג שלא יכיל הרבה שדות מילוי, אלא להפך.
  • לצערנו ולשמחתנו מדובר במגוון רחב של קהלים שאליו אתם מעוניינים להגיע, והרי ברור לכם שלא לכל קהל אותן המילים ידברו, לכן, השתמשו בכמה קמפיינים קטנים עם כמה מסרים וכך תצליחו להגיע למספר יותר רחב של אנשים.

עמודים רלוונטיים

  1. כתיבת תוכן לאתרים
  2. כתיבת תוכן
  3. כתיבת תוכן SEO
  4. פרסום באינטרנט

יתרונות של דף נחיתה

יש כמה יתרונות של דף אינטרנט אחד על פני אתר שלם:
  • בעמוד אחד קצר אנו לוכדים את תשומת לב הגולש ומציגים לו מוצר או שירות ספציפיים בצורה ממוקדת.
  • דף נחיתה הוא לרוב הוא כתוצר של מסע פרסום מפולח ייעודי ויתרונו של גורם זה על פני אתר הוא שדף נחיתה, מהגדרתו, מופרד מהמראה הכללי של האתר.
  • החופש העיצובי בו גדול יותר וניתן "לשבור" את התבנית של האתר.
  • דף נחיתה לרוב יכיל עיצוב מזמין ואלמנטים גרפיים המעודדים את הגולש לפעול – טופס השארת פרטים, כפתור רכישה,  ועוד.

עיצוב דף נחיתה עם חשיבה קדימה

כמה טיפים להקמה דף נחיתה:
  • כתיבת כותרת ברורה של תועלות המוצר והשירות המוצע.
  • טקסט קצר המבליט את יתרונותיו של תועלות המוצר ומאפייניו.
  • עיצוב מקצועי המעביר את המסר הברור המוצר או השירות.
  • תמונות הממחישות ומבטאות את השימוש במוצר או בשירות.
  • השארת פרטי התקשרות, שם מלא, אימייל, טלפון.
  • קישור למידע מורחב על השירות/מוצר, או קישור לעמוד הבית.
  • המלצות של לקוחות הממחישות שימוש במוצר או בשירות.

צרו קשר להקמת דף נחיתה מנצח היום!

 

Call Now Button
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support