• דף הבית
  • קידום אתרים בגוגל
  • בדיקת מיקום בגוגל
  • קניית קישורים
  • מקדם אתרים
  • שירותי קידום אתרים
    • פרסום בטיקטוק
    • פיתוח אתרי אינטרנט
    • קידום אתרים בגוגל
    • מיקומי לקוחותינו
  • אודות
  • בלוג
  • צור קשר
בדיקת מיקום בגוגל
072-394-1571
בדיקת מיקום בגוגל
tel 072-394-1571
Seo Who
  • svg Linkedin
  • svg Facebook
  • svg Twitter
  • svg Call
  • svg Email
  • svg

    רוצה לשוחח?

  • svg

    חזרו אליי

  • svg

    פנו אליי בוואטספ

svg

כתיבת תוכן לאתרים

לכתוב עם הכותבים המובילים בישראל!

svg
svg

כתיבת תוכן לאתרים

כתיבת תוכן לאתרים היא אינו דבר כל כך פשוט כפי שרבים נוטים לחשוב.

צריך לייצר מצב בו אנחנו הכותבים משפיעים על הקורא ואפילו מניעים אותו לפעולה.

ובכדי לגרום לכל זה צריך להיעזר בשיטות מגוונות.

בעזרת כתיבה הקורא יכול להיסחף עם הטקסט בעזרת שימוש בדמיון.

בקריאת הטקסט, מופעלים אצל הקורא מגוון שלם של רגשות – הוא יכול לנוע בין עצב לבין צחוק ברגע.

העברת מידע דרך כתיבת תוכן לאתרים

בדרך כלל, כשתכותב כותב תוכן כלשהו, יש לו מטרה מסוימת שהוא מעוניין להעביר לקוראים.

כמובן שבין כל אדם ואדם המסר יכול להתפרש בצורה שונה, בהתאם לגיל, למצב רוח, להבנה עצמה וכו'.

אם הכותב יכתוב את המסר שהוא מעוניין להעביר בצורה חד משמעית – לא תהיה כל התלבטות בנוגע למסר שהכותב רוצה להעביר.

מסר בעל חד משמעות חייב להכיל כמה שפחות מילים אך מצד שני, צריך להיות מורכב מהמילים הנכונות.

נכון שאנחנו כרגע נמצאים בעולם בו המסרים עוברים בכל מקום וכמעט מכל אדם, דרך הרשת הוירטואלית, אך תמיד צריך לחשוב האם אכן הצלחנו להעביר את המסר שאנחנו מעוניינים להעביר, ולא יצרנו דו (ואפילו יותר) משמעות.

אם אתם מייעדים את הכתיבה שלכם לתוכן אתר, דאגו לעשות זאת בצורה הנכונה והמדויקת ביותר בכדי לא לפספס את המטרה – הבנת הקורא.

logo

תשאירו מספר טלפון ונבדוק לכם את האתר ללא עלות!

בדיקה.......



    svg
    svg

    כתיבת תוכן לאתרים – קבלו 10 טיפים שיעזרו לכם

    זכרו, כתיבת תוכן לאתרים חייבת לגרום לקורא להתמגנט לטקסט.

    1. כותב התוכן חייב להיות בעל ידע רחב, יכולת קריאטיבית ובעל עברית תקינה. כתיבת התוכן לאתר צריכה גם לעניין, לא רק להיות אינפורמטיבית, ולכן הכותב צריך לדעת איך הוא משלב בין כל הפרמטרים ביחד במידע שהלקוח נותן, ואז להתחיל לכתוב.
    2. כשכותב התוכן מספר לקוראים מי הוא הלקוח – בעל המוצר,הוא חייב כבר לתת מידע כלשהו על מה המוצר נותן בשורה הראשונה של תחילת המאמר.
    3. חשוב חשוב חשוב, דאגו להבדיל בין דף הבית לדף האודות. דף הבית יציג בתוכו את החזון של העסק, ייתן מידע מה הייחודיות של העסק, היתרונות שלו מול המתחרים, יציג את השיטה של אותו עסק. דף האודות יספר של מי האתר ומה הוא מציע למי שהגיע לאתר.
    4. בכתיבת דף והבית והאודות חשוב מאוד לשים לב שבכתיבת התוכן מתייחסים גם למוצר עצמו וגם למי שצורך אותו.
    5. שימו לב שאתם לא משתמשים בשפה גבוה מידי או להפך, נמוכה ופשוטה מידי, קחו לדוגמה שאתם צריכים לכתוב על אולפן לעולים חדשים, הרי לא תסבכו אותם עם מילים בעברית גבוהה, ולחלופין, כתיבה על מוסד ללימודים גבוהים, הרי לא תכתבו כפי שכותבים תגובה בפייסבוק

     

    כתיבת תוכן לאתרים – המשך טיפים

    6. כשמחלקים לקטגוריות שונות, שימו לב ותכננו לפני הכתיבה את האופן בו אתם הולכים לחלק את הטקסט.

    חלוקה נכונה בהחלט תעזור לכם לשקף את המוצר בצורה הנכונה ביותר, ואף נוצרת סוג של שייכות לאתר וחיבור לקהל היעד שלו.אחרי שדאגתם לחלק את הטקסט לקטגוריות, ואחרי שאפיינתם את

    7. הלקוח, יוצרים דפים נוספים באתר, ומוסיפים עוד תכנים שיווקים הקשורים לנושא.

    8. כתיבת תוכן לאתר חדש צריכה להיות מותאמת לעיצוב של האתר. הרי לא תרצה שלגולש (הלקוח) היווצר עומס בעיניים, לכן גם בתוכן, יש לשים לב לנראות האתר.

    9. עדיפות כתיבת התוכן באתרים מסוימים והצגת האתר בפני הגולש, יהיו לרוב בהתאם לתפיסה ולגישה של הגולשים באתר – שוב, תמיד צריך לחשוב עבור מי קהל היעד של האתר.

    10. תמיד כתוב המלצות בתוך האתר, הם אינם דבר מזיק, ואפילו לעתים יהיה מי שיאמץ אותם.

    קידום בעזרת כתיבת תוכן לאתרים

    החלטתם שאתם מעוניינים לכתוב תוכן לצורך פרסום באינטרנט

    בניגוד לכל מה שאמר לכם הלקוח שלכם שיש לתכנן את האתר, ורק אז להזין את התכנים – עצרו אותו.

    אומנם כן אפשרי לעשות זאת בשיטה שהוא מציע, אבל אם אנחנו הולכים לפי שיטת מקדמי האתרים, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לאפיין את האתר, לחקור מהן מילות המפתח, לחשוב מהם התכנים שהולכים להיות באתר, סדר היררכי של האתר עצמו ורק אז להתחיל לכתוב את התכנים בהתאם לביטויי המפתח.

    ככל שביטוי המפתח יהיה פופולארי יותר, רמת התחרות תעלה.

    בתור כותבי תוכן לאתרים כדאי להקדיש תשומת לב לכתיבה עצמה.

    אתר שיקבל מידע מקיף תוך שימוש בביטויי המפתח, גוגל ידאג לחזק אותו ולהעלות אותו בתוצאות החיפוש לאותם ביטויי מפתח.

    אז נכון שיש כאן הרבה עבודה, אך ככל שתכתבו יותר תיווצר יותר תנועה באתר, וכל מי שמחפש ביטוי מפתח דומה לזה שאתם מקדמים בכתיבה שלכם יהיה חשוף לאתר של הלקוח שלכם גם.

    הסבר: אם ביטוי המפתח שלכם הוא טיפול שיניים, כל מי שיחפש: טיפולי שיניים בהרדמה, טיפולי שיניים משמרים, שינננית וכו', מה שאומר ח-ש-י-פ-ה לאתר, בדיוק מה שהלקוח שלכם צריך.

    מחפשים כתיבת תוכן איכותי לאתר שלכם? הגעתם בהחלט למקום הנכון, אצלנו SeoFocus תמצאו מגוון שירותים שיעזרו לאתר שלכם להיות במקומות הראשונים בחיפוש  באמצעות מנוע החיפוש Google.

    שירותים נוספים שלנו

    • קידום אתרים בגוגל
    • בדיקת מיקום בגוגל
    • מקדם אתרים מקצועי
    • מומחה קידום אתרים בגוגל

    רוצים לשמוע עוד?

    מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

    אפשר גם להתקשר אלינו: 072-394-1571

    או לכתוב מייל: info@seofocus.co.il



      ניווט באתר

      • דף הבית
      • כלי בדיקת מיקום בגוגל
      • מקדם אתרים סיפור החיים שלי
      • אודות
      • בלוג קידום אתרים
      • מקדם אתרים פרילנסר
      • מקדם אתרים בגוגל
      • קידום אתרים בהרצליה
      • יועץ קידום אתרים
      • מפת אתר
      • צור קשר

      שירותים

      • פיתוח אתרי אינטרנט
      • קידום אתרים בגוגל
      • פרסום בטיקטוק
      • קידום אתרים בנתניה
      • קידום אתרים בהרצליה
      • קידום בגוגל בחיפה
      • מומחה קידום אתרים בגוגל
      • קניית קישורים
      • קידום אתרים בחדרה

      פוסטים אחרונים מהבלוג

      פורסם ב: מאת

      קידום אתרים מהיר

      פורסם ב: מאת

      בניית אתרים מקצועיים לעסקים

      פורסם ב: מאת

      logo
      svg
      072-394-1571
      בדיקת מיקום בגוגל

      מדיה חברתית:

      • svg Linkedin
      • svg Facebook
      • svg Twitter
      • svg Call
      • svg Email

      כל הזכויות שמורות על ידי SeoFocus קידום אתרים 2020

      next