- כתיבת תוכן לאתר באופן בו יתאים בדיוק לקהל היעד:
השלבים הראשונים שחשובים שאכן יכללו בתוך האתר שלכם, כוללים בתוכם מיקוד של המסרים שאתם מעוניינים להעביר שיופיע לאורך כל האתר.
הכותב צריך לדאוג לארגן לו בריף שיווקי, על ידי תמצות בנקודות מרכזיות שיציגו את המוצר/שירות שאתה מעוניין לפרסם,
ובנוסף, לבדוק מהם המאפיינים של קהל היעד.
בריף הוא דבר שכל כותב תוכן, קופירייטר, עורך צריך שיהיה לו בתחילת העבודה.
קחו בחשבון שגם מעצב האתר ייעזר בבריף.
אלו ארבעת הדברים שיש לך, בעל המותג לעשות.
הכר את עצמך, קח לך דף ועט ותתחיל לרשום מהן החזקות שלך, ומהן החולשות, היתרונות ביחס לאחרים, מהם הדברים שיכולים להוות עבורך מכשול, מהם הדברים שישפיעו עליך ו/או על הפעילות שלך (לטובה/לרעה).
דף שכזה יעזור לך להבין ולדעת במה להתמקד ואילו מסרים להעביר בכל דף באתר.