כמה עולה קידום אתרים
זמן מאמר משוער 3:50
כמה עולה קידום אתרים מבוא:
העלות לקידום אתר משתנה בהתאם לסוג המוצר הנמכר ולמספר האנשים שממוקדים בהם שעשויים להתעניין במוצר.
חלק מהאנליסטים של אסטרטגיית אינטרנט גובים עמלה קבועה, שכן ייקח יותר מדי זמן להעריך כמה זמן יידרש להשקיע בקידום האתר בהתבסס על הפרטים הספציפיים של הלקוח.
כתוצאה מכך, חברות מסוג זה אינן יכולות להציע אומדן מדויק.
חברות קידום אתרים אחרות מעריכות את העלות בהתבסס על תשלום שעתי או על בסיס אחוז מוסכם על פני מסגרת זמן מסוימת והערכת כמה מבקרים באתר הם יכולים להביא לחשבון הלקוחות שלהם.
תקציבי הפרסום באתר משתנים אך תלויים לחלוטין באיזה סוג חוזה מודעה נרכש ובאיזה שוק או תעשייה הוא נמצא.
אסטרטגיות כמו תשלום לקליק, מדיה חברתית, מודעות PPC או שווקים חדשים למותג מגיעים
כמה עולה קידום אתרים ואיך בוחרים את הטובים ביותר
ללא קשר לתקציב שלך ולמטרות האתר שלך, תצטרך להוציא כסף לקידום. ישנן דרכים רבות לקדם אותו הן בחינם והן ברמת עלות מקצועית.
כל החברות רוצות למקסם את החזר ה-ROI שלהן מכל המאמצים שלהן, זה נכון עוד יותר כשמדובר בפרסום מקוון. זו הסיבה שמשווקים מבטיחים שהם שמים לב למדדים ולתוצאות כל הזמן – מתעדפים את השימוש באתר על פני התחלת טונות של קמפיינים בו-זמנית.
אם יש לנו סוג של מוצר או שירות הממוקדים לעסקים, אז כדאי לנו להישאר עם שיווק SMB (עסקים קטנים ובינוניים) כמו PPC, SEO או SEM (שיווק במנועי חיפוש). אם השיווק שלנו מכוון ללקוחות שיש להם תקציבים גבוהים יותר, אז נוכל להתחיל להתנסות בתערוכות, יחסי ציבור או פרסום ישיר באתרים
קידום אתר בגוגל
קידום אתרים באמצעות מקדם אתרים הכרחי על מנת להבטיח נראות האתר ורכישת עוד לידים או לקוחות.
טיפוח מעורבות הוא המפתח בתוכן חדש על מנת להגביר את עניין המבקרים לטווח ארוך יותר וביקורים חוזרים – שניהם צעדים מרכזיים
באופטימיזציה של ההחזר על ההשקעה (ROI) של שיווק תוכן באינטרנט.
כמה עולה קידום אתרים רבים תוהים מהן העלויות הממוצעות עבור קידום דף אינטרנט.
האמת היא, בהתאם לשיטות המקור וגודל התקציב, המחירים יכולים לנוע בין 5 ל-10,000 דולר לחודש.
כמה אתרים פופולריים כמו Yext עולים $9 לחודש עבור חשבון עסקי קטן. ואם אתה רוצה תמיכה
מתקדמת עבור חשבון גדול יותר, זה יהיה בערך פי 3 מהמחיר הזה ב-$hrs 216 לחודש העלות תלויה גם בכמה שאילתות אתה מפעיל לכל מיתוג.
אתר אינטרנט יכול להתקיים ללא קידום כלל, אבל זה יהיה לקהל מצומצם מאוד.
אתר אינטרנט הוא היעיל ביותר כאשר הוא מקודם בשיטות שונות כולל: קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO),
מדיה חברתית ושיווק תוכן, עיצוב ופיתוח דפי אינטרנט. קידום דפי אינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק המודרנית, כמו רק בקידום נכון
יכול להבטיח דירוג גבוה במנועי החיפוש. Yext עולה $99 לשנה לעסקים עם עד 4 נכסים ממותגים ו-$199 לשנה עבור אלה עם 5 או יותר.
Yext מציעה מספר מבני תמחור שונים בהתבסס על מספר השאילתות שעבורן כל נכס ממותג משמש, כמו גם אפשרויות רבות
שיתאימו לצרכי החברה האישיים. לדוגמה, בהן כדי ליצור תוכן ממותג משלהן.
משתמשות שחברות חודשים למספרחברה עם הרבה נכסים ממותגים יכולה לבחור בתוכנית
עם 1,000 שאילתות בחודש. תוכניות שונות זמינות גם על סמך משך ההסכמים, כמה נכסים
ממותגים ניתן להשתמש ביום ועוד. לדוגמה, Yext מספקת
חבילות של תנאים ממותגים ליום בודד, 30 ימים, 90 ימים ויותר.
הסכמים ממותגים זמינים גם על סמך מספר הנכסים שניתן להשתמש בהם.
לדוגמה, Yext מספקת חבילות עם 1-25 נכסים או 26-50 נכסים או יותר מ-50 נכסים.
קידום ופרסום חשובים מאוד ותלויים בעיצוב אתרים
, אבל זה לא חייב להיות יקר. אסטרטגיית קידום אתרים טובה יכולה להיות: – גלישה כמה עולה קידום אתרים
מפתח ואתרים רלוונטיים לבניית פיתיון קישורים באתר שלך; – יצירת פוסטים במדיה חברתית שיש
להם אפשרות ללחוץ ולשתף עוקבים; – קבלת ביקורות של צד שלישי כדי להפחית את הירידה.
באמזון, Yelp וכו'. – בניית קישורים באמצעות מדיה חברתית; פוסטים – בניית קישורים באמצעות פוסטים במדיה חברתית:
– בנה קישורים על ידי פרסום בבלוג שלך כדי לשתף את מה שאתה בונה
עם לקוחות פוטנציאליים. – קישור ישירות למוצרים בתיאורים של פוסטים במדיה החברתית.
– צרו תוכן שניתן להשתמש בו במספר פלטפורמות וקדמו אותו לקהל שלכם. – היה יצירתי עם השיחות שאתה מנהל עם עוקבים; להשתמש בהם
קידום אתרים יכול להתבצע בשתי דרכים
האחת באתר של החברה עצמה והשנייה היא באמצעות מדיה חברתית.
שתי השיטות כוללות פרסום בעלויות שונות, אך ארגונים יכולים לבחור לבחור באחת מהן בהתאם למספר גורמים כמו תקציב, מספר עובדים וגודל כוח העבודה.
פרסומות אינטרנט בדרך כלל אינן יקרות כמו פרסומות בטלוויזיה בשל עלות ההפקה הנמוכה יחסית.
חברות יכולות להשתמש במודעות באנר (אלה שמתחת לאתר שלהן או בפורטלים מובילים באינטרנט)
אם הן רוצות לקדם תוכן או למכור מוצר מחוץ לאתר שלהן. . פלטפורמות מדיה חברתית רבות כמה עולה קידום אתרים
לחברות לפרסם את הפרסומות או התוכן שלהן בטוויטר, פייסבוק, אינסטגרם וסנאפצ'ט.
אלו בדרך כלל יקרות יותר ממודעות באנר מכיוון שהן דורשות חשבון ועלות ייצור גבוהה יותר.
העלות הממוצעת של פרסומת דיגיטלית דרך מדיה חברתית היא 622.60$ בעוד שעלות פרסומת מקוונת היא 3,857$ .56.
חברות יכולות לבחור לפרסם גם במצב לא מקוון וגם באינטרנט.
זה רק עניין של העדפה או מה יותר משתלם עבורם. עלות הפרסום קשורה
בדרך כלל למספר הצופים שהפרסומת תכוון אליהם, כך שאם חברה
רוצה שהפרסומת שלה תגיע לכמה שיותר אנשים, עליה לשקול פרסומות בטלוויזיה במקום מודעות במדיה החברתית
מאמרים נוספים
Contents
רוצים לשמוע עוד?
מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 072-394-1571
או לכתוב מייל: info@seofocus.co.il