הקמת דף נחיתה

מהו דף נחיתה

דף נחיתה הוא דף אינטרנט יחיד המוקם ברוב המקרים על מנת שיגיעו אליו או לצורך העניין " ינחתו בו " מקישור של פרסומים באינטרנט  שונים כגון באנרים וקישורים או על ידי הפנייה מחומר פרסומי מודפס או משודר.  תפקידו של דף הנחיתה הוא למקד את תשומת לבו של המבקר למסר ספציפי (מכירה או שכנוע) ולהניעו להמשך פעולה של השארת פרטים ואף קנייה ישירה של המוצר בנוסף לכך. בכל מקרה מטרת הקמת דף הנחיתה היא לגרום למבקר להרגיש שהוא הגיע בדיוק למוצר או השירות אותו חיפש. מטרתו של דף נחיתה הוא להגביר את יחס ההמרה של המפרסם בהשוואה ליחס מהעסקאות באתר עצמו שהוא נפרד מדף הנחיתה. דף בית באתר אינטרנט הוא לרוב אינו דף נחיתה מפני שדף הבית הוא דף המקדם את פני המבקרים באתר שלם ומציג את כל שירותי החברה – אך לא ממקד את המידע לשירות או הנעה לפעולה ספציפית.

דף נחיתה

הקמת דף נחיתה מנצח ב SEOFOCUS :

יתרונות של דף נחיתה

יש כמה יתרונות של דף אינטרנט אחד על פני אתר שלם:
  • בעמוד אחד קצר אנו לוכדים את תשומת לב הגולש ומציגים לו מוצר או שירות ספציפיים בצורה ממוקדת.
  • דף נחיתה הוא לרוב הוא כתוצר של מסע פרסום מפולח ייעודי ויתרונו של גורם זה על פני אתר הוא שדף נחיתה, מהגדרתו, מופרד מהמראה הכללי של האתר.
  • החופש העיצובי בו גדול יותר וניתן "לשבור" את התבנית של האתר.
  • דף נחיתה לרוב יכיל עיצוב מזמין ואלמנטים גרפיים המעודדים את הגולש לפעול – טופס השארת פרטים, כפתור רכישה,  ועוד.

עיצוב דף נחיתה עם חשיבה קדימה

כמה טיפים להקמה דף נחיתה:
  • כתיבת כותרת ברורה של תועלות המוצר והשירות המוצע.
  • טקסט קצר המבליט את יתרונותיו של תועלות המוצר ומאפייניו.
  • עיצוב מקצועי המעביר את המסר הברור המוצר או השירות.
  • תמונות הממחישות ומבטאות את השימוש במוצר או בשירות.
  • השארת פרטי התקשרות, שם מלא, אימייל, טלפון.
  • קישור למידע מורחב על השירות/מוצר, או קישור לעמוד הבית.
  • המלצות של לקוחות הממחישות שימוש במוצר או בשירות.

צרו קשר להקמת דף נחיתה מנצח היום!

 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support