

גוגל זה עולם ומלואו ורוב מקדמי האתרים והמומחים במדיה דיגיטלית עובדים יום יום בפענוח של האלגוריתם של גוגל ובמציאת השיטה המושלמת והיעילה ביותר של כיצד לקדם אתר ביעילות ובמהירות, אך החיים לא כל כך קלים, בשנים האחרונות גוגל מקשה על כל העוסקים בתחום, ואתרים ועסקים למינהם בכל הקטגוריות מתקשים בדרוגים במנועי החיפוש ובייחוד בגוגל. אסור להקל ראש בזה יש חברות ועסקים או מוצרים שזכות הקיום שלהם ההיא המדיה הדיגיטלית ועולם הפרסום באינטרנט. וברגע שהם לא בראש הדירוג הם למעשה לא משגשגים כלכלית ולא עומדים ביעדים. להל"ן מספר טיפים לבעלי אתרים איך לעמוד בדרישות של גוגל.
לכל אתר יש ביטויי מפתח בשפת גוגל (key words) , חשיבותם היא מאוד גבוהה כי אלו הביטויים שאותם הגולשים ברשת מחפשים וכך מוצא הגולש את השירות או המוצר שהוא מחפש. על מנת לעשות מחקר מדוייק באיזה ביטויים לבחור לאתר שלנו גוגל פיתח כלי שנקרא google adwords ובו אנחנו מבצעים מחקר מילות מפתח למוצר שלנו, ואנחנו יודעים בדיוק את כמות החיפושים ברשת לביטוי, וכך נדע לקדם את האתר עם הביטויים הנכונים ביותר.
בכדי שנבצע קידום אתר בצורה יסודית ויעילה אנו צריכים לבצע מעקב על ביצועי האתר, ועל כמות הכניסות אליו, ובאילו שעות במהלך היום התנועה באתר היא פעילה יותר. לכן גוגל פיתחה כלי שנקרא google analytics זוהי מערכת סטטיסטית חינמית שמבצעת ניתוח לתנועת המבקרים באתר. הכלי ניתוח הזה של גוגל מאפשר למנהלי האתר ובעליו לבחון באופן מדוייק ומעמיק את שלבי קידום האתר וליצור שינויים נדרשים בהתאם לנתונים .
קראו את המדריך לכלי גוגל תג מנג׳ר שבאמצעותו תוכלו להגדיר את כל סוגי ההמרות שחשוב לכם למדוד באתר.
גוגל אוהב אתרים שבנויים נכון על מנת שהאתר שלנו יהיה אטרקטיבי לדרישות של גוגל, אנו צריכים לבנות את עמודי האתר בצורה האפקטיבית והיעילה ביותר. וזאת ניתן לבצע בכמה אופנים
*תוכן ראוי ונכון, גוגל מבצע סריקה על בסיס קבוע על תכני האתר, ותכנים לא נכונים או משוכפלים מורידם בדירוג בצורה משמעותית.
*תמונות ללא תגי ALT, חשוב מאוד שלתמונות באתר שלנו תהיה כותרת ותיאור.
* מילות המפתח שלנו צריכות להיות פרוסות בתכנים באתר אבל לא בצורה מוגזמת.
*קישורים פנימיים – אנחנו צריכים לעזור לעמודי האתר הפנימיים שלנו לקדם אחד את השני על ידי קישורים פנימיים ששתולים בתכנים.
במקרה הזה אנחנו צריכים להעזר במתכנת או בבונה האתרים שלנו יש מקרים שיש שגיאות בתבנית של האתר והדבר מהווה בעיה מבחינת גוגל וירידה בדירוג, יש כלי פיתוח שעולים על השגיאות הללו.
אסטרטגייה מאוד חשובה לקידום אתר היא קישורים חיצוניים בדומיינים אחרים, גוגל בוחן כמה האתר שלנו חיוני ומועיל בדומיינים ואתרים אחרים, על מנת להגיע ליעד הזה אנו צריכים לקשר אותו בדומיינים חיצונים על ידי כתיבת מאמרים ופרסומם, בלוגים למיניהם, פורומים וכדומה. יש לציין שקישורים בדומיינים ואתרים מפוקפקים או אתרים שלא קשורים לנושא של האתר שלנו יכולים לגרום פעולה הפוכה ונזק. בשביל להיות מדורגים בגוגל באמצעות קידום אתרים אורגני בגוגל ניתן לקבל את הטיפים הבאים