קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל – זמן מאמר 2:40

בעל עסק ויש לך אתר באינטרנט שאתה חולם לראות בעמוד הראשון בחיפוש בגוגל?

הגעת למקום הנכון. 

אם עד עכשיו מצאת את עצמך מתפלל שלקוחות פוטנציאלים יגיעו לאתר שלך, אנחנו יכולים בהחלט להגיד לך,

אתה יכול להפסיק להתפלל – ולהתחיל להאמין, זה קרוב מתמיד.

 

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל - למה בכלל זה כדאי

אין ספק שהיום חיינו הפכו כמעט באופן מוחלט להתנהל באופן וירטואלי. 

מפגש בין אנשים, או סתם אפילו שיחה קולחת יכולה להתנהל דרך עולם האינטרנט.

מרבית האנשים בימים אלו, מעדיפים לבצע את הרכישות שלהם ON-LINE מבלי להתרוצץ ולגשת לחנות עצמה.

בדיוק כאן, אתה, בעל העסק נכנס לתמונה.

בחיפוש זריז בגוגל עבור המוצר שאותו לקוח מחפש, יופיעו לא מעט תוצאות.

כמובן שמה שהכי תופס את העין זה הדף הראשון עם תוצאות החיפוש.

בדיוק כאן SEOFOCUS נכנסת לתמונה.

אז איך מתחילים

ישנם מספר שלבים שצריך לבצע בכדי להשיג תוצאות בפועל, ומה שאומר בעצם, שאתה תגיע לעמוד הראשון בחיפוש בגוגל,

 ובמילים פשוטות יותר – להתחיל לקבל מבול של פניות מלקוחות פוטנציאלים.

בדיקת מיקום

עוד לפני שמתחילים את כל התהליך של הקידום, המקדם צריך לתת ללקוח שלו, אתה, בעל האתר, את המידע אודות המיקום בו נמצא כיום האתר.

מידע זה יעזור גם למקדם – שיוכל לתכנן שלבי פעולה בהתאם, וגם לבעל האתר – שיוכל להבין מהי נקודת המוצא לפני שהתחיל קידום אתרים בגוגל.

למקדם אתרים ישנו כלי שיעזור להבין איפה ממוקם האתר בתוצאות מנוע החיפוש, עבור ביטוי מפתח שאותו בחרתם מראש.

כלי לבדיקת מיקומים שיש למקדמי אתרים, שונה מסתם חיפוש באופן ידני.

הוא אינו מושפע מפרופיל הגלישה ומן האתרים האחרונים שבהם גלשתם לאחרונה.

הכלי לבדיקת נתונים יציג עבורכם מידע מגוון לבדיקת הנתונים:

בין אם מדובר בגלישה במחשב, טאבלט או מכשיר נייד, בין אם הייתם בארץ או מחוצה לה,

אולי השתמשתם בכלל במכשיר מסוג אפל עם מערכת שונה מזו של אנדורואיד או מייקרוסופט וכו',

תקבלו מידע עשיר ומגוון בנוגע לאתר שלכם.

 

 

קידום אתרים בגוגל

השלבים שיעזרו לאתר שלכם לנוע קדימה במנוע החיפוש

מחקר על מילות המפתח.

אין מה לעשות, כמעט כמו בכל דבר בחיים ישנה חוקיות מסוימת שכל מקדם אתרים חייב לדעת אותה בעל פה.

חוק מילות המפתח הוא הדבר הכי חשוב שיש לדאוג לו בכל תחום הקידום.

על מקדם האתרים לבדוק מהם צמד הביטויים שהכי הרבה מחפשים אותם בגוגל בוריאציות השונות, ובכך להתחיל לסלול את הדרך אל עבר המטרה, קידום אתרים בגוגל אל עבר המקום הראשון.

בניית תכנית פעולה כוללת ונכונה.

כדי להשיג תוצאות בפעול, צריך לבנות אסטרטגיית עבודה עוד דיי בהתחלה, לפני שבכלל מתחילים לחשוב על התוכן הנכון, או על הקישורים שיובילו אל האתר שלך.

המטרה תמיד תהיה לנגד עיניו של מקדם האתרים: להוביל את האתר שלך אל עבר המקום הראשון בחיפוש.

צריך לזכור שלמקדם אתרים ישנם עוד יתרונות מלבד קידום למקום הראשון בחיפוש, הוא בעצם צריך לדעת מה יקרה באתר שלכם מהרגע שהגולש עצמו מבצע חיפוש.

הוא, המקדם, צריך לדעת מהם צמד המילים שהגולש יחפש בכדי לקבל מידע עבורו, מהם צמד המילים שיחפש בשביל לרכוש משהו. 

מקדם האתרים חייב לדעת איך לחזק את האתר במנוע החיפוש, איך ליצר תדמית נכונה עבור אותו אתר, לרכוש את אמון הגולש ועוד מספר פרמטרים לא מבוטלים כלל.

חשוב שתבינו, גם אם נדאג לתוכן מסוים לאתר שלכם, לא בהכרח שגוגל עצמו יאהב אותו.

תכנון נכון, בהחלט יעזור לכוון אותנו לתוכן שגוגל בהחלט יאהב: שימו לב לאורך הטקסט, מומלץ מאוד לבדוק האם ישנן שאלות שהגולשים חיפשו ובטקסט שלכם גם יצליחו לקבל מענה.

חשוב שתבינו, גם לבעל האתר וגם למקדם האתרים ישנה מטרה משותפת: להפוך גולש מסתם גולש ללקוח פוטנציאלי.

שלבים נוספים להצלחת הקידום

אופטימיזציה לאתר.

אחרי שבעצם הגענו לתוכנית פעולה מנצחת, והדרך אל עבר המקום הראשון בגוגל ברורה, הגיע הזמן להתחיל בביצוע.

אז מהי אופטימיזציה בכלל?

אופטימיזציה היא מגוון פעולות שיש לבצע בתוך העמודים עצמם.

היא בעצם הבסיס וחשוב מאוד לעשות אותה בצורה הטובה והנכונה ביותר בהתאם לחקר על מילות המפתח שביצענו בהתחלה.

האופטימיזציה תגרום לכך שהאתר יהפוך לGoogle Friendly, אבל לא רק זה.

חשוב מאוד לזכור שהמטרה היא להפוך את הגולש המתעניין לליד חם, ובכך לגרום לו להשאיר פרטים בכדי שיחזרו אליו והוא ירכוש את המוצר/שירות שהאתר מציע.

קישורים חיצונים יובילו אתכם לעבר פופולריות ברשת

אם יש דבר שגוגל לא יצליחו לשנות, זה את האופן בו הם בודקים ובוחנים עד כמה האתר פופולרי, ואילו אתרים הם הפופולריים ביותר.

השיטה הראשונה שלהם, האלגוריתם בעצם, שאיתו הם הצליחו לסרוק אתרים ברשת, לנתח ולהבין כמה אתרים נמצאים בסביבת אותו אתר, מקשרים אליו ואף ממליצים על אותו אתר בעזרת כתבה ייעודית, או שאולי משפט מפואר עם קישור ישירות אליו.

גוגל נותנת חשיבות גדולה לקישורים שמגיעים מאתר אחד לאחר.

גוגל ראתה שמלבד האתרים החדשים שהכירה, הקישורים הם המקור הרחב ביותר והאיכותי ביותר שמוביל לכל אתר ואתר. 

קישורים גם יכולים להעיד על פופולריות מסוימת. 

הרי שאם אתר אחד ייתן קישור לאתר השני, אפשרי להסיק מכך שהאתר הראשון סוג של ממליץ על השני וכך הלאה.

מקדמי האתרים ידועים כמניפולטיביים בענייני הקישורים, ואפשר לומר שגם גוגל דאגה בעקבות זאת לשכלל את המערכות שיבדקו קישורים בתהליך הקידום ולכן צריך לעשות זאת בחוכמה.

קידום אתרים בגוגל

תהליך הבקרה והשיפור

קידום אתרים לעיתים נתפס כמשהו מאוד פשוט.

ישנה נטייה לחשוב שמלבד קצת תוכן וקישורים אין משהו נוסף שצריך לעשות בקידום אתר. 

אנחנו בדיוק כאן כדי להסביר לכם שלא מספיקים הדברים האלו בלבד.

 צריך להבין שקידום אתרים זהו בהחלט תהליך עם הרבה מאוד בקרה לאורך כל הדרך.

לפני שמתקדמים הלאה, צריך רגע להביט לאחור, לבדוק האם הצעדים שנעשו עד כה הביאו לשיפור או חלילה להתחיל מפולת שתגרום להרס הדרך שבנינו.

הרבה אתרים מצאו את עצמם נופלים מטה במנוע החיפוש, היות ולא עקבו אחרי הצעדים שלהם וניסו לקצר תהליכים.

צריך להבין שגוגל עובדים בשיטתיות ואין דרך לעקוף אותם, אלא רק להמתין במעט סבלנות תוך שמירת הכללים שהם דורשים.

 

 

כמה הסברים על קידום אתרים בגוגל לדוגמא:

אצלנו בחברת SEOFOCUS פרסום באינטרנט, תמצאו שירות קידום אתרים מהמובילים בתחום.

אתם תיווכחו לראות איך שהאתר שלכם ממריא קדימה בחיפוש ומתמקמים לו בעמוד הראשון תוך זמן קצר.

תכינו את הטלפונים – כי הם לא יפסיקו לצלצל.

קידום אתרים בגוגל זה רק SEOFOCUS.

 

Call Now Button
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support