מחקר על מילות המפתח.
אין מה לעשות, כמעט כמו בכל דבר בחיים ישנה חוקיות מסוימת שכל מקדם אתרים חייב לדעת אותה בעל פה.
חוק מילות המפתח הוא הדבר הכי חשוב שיש לדאוג לו בכל תחום הקידום.
על מקדם האתרים לבדוק מהם צמד הביטויים שהכי הרבה מחפשים אותם בגוגל בוריאציות השונות, ובכך להתחיל לסלול את הדרך אל עבר המטרה, קידום אתרים בגוגל אל עבר המקום הראשון.
בניית תכנית פעולה כוללת ונכונה.
כדי להשיג תוצאות בפעול, צריך לבנות אסטרטגיית עבודה עוד דיי בהתחלה, לפני שבכלל מתחילים לחשוב על התוכן הנכון, או על הקישורים שיובילו אל האתר שלך.
המטרה תמיד תהיה לנגד עיניו של מקדם האתרים: להוביל את האתר שלך אל עבר המקום הראשון בחיפוש.
צריך לזכור שלמקדם אתרים ישנם עוד יתרונות מלבד קידום למקום הראשון בחיפוש, הוא בעצם צריך לדעת מה יקרה באתר שלכם מהרגע שהגולש עצמו מבצע חיפוש.
הוא, המקדם, צריך לדעת מהם צמד המילים שהגולש יחפש בכדי לקבל מידע עבורו, מהם צמד המילים שיחפש בשביל לרכוש משהו.
מקדם האתרים חייב לדעת איך לחזק את האתר במנוע החיפוש, איך ליצר תדמית נכונה עבור אותו אתר, לרכוש את אמון הגולש ועוד מספר פרמטרים לא מבוטלים כלל.
חשוב שתבינו, גם אם נדאג לתוכן מסוים לאתר שלכם, לא בהכרח שגוגל עצמו יאהב אותו.
תכנון נכון, בהחלט יעזור לכוון אותנו לתוכן שגוגל בהחלט יאהב: שימו לב לאורך הטקסט, מומלץ מאוד לבדוק האם ישנן שאלות שהגולשים חיפשו ובטקסט שלכם גם יצליחו לקבל מענה.
חשוב שתבינו, גם לבעל האתר וגם למקדם האתרים ישנה מטרה משותפת: להפוך גולש מסתם גולש ללקוח פוטנציאלי.